سردار مومنی:

3 هزار کلانتری در کشور فعالیت دارند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از فعالیت 3 هزار کلانتری در کشور خبر داد و گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید در تمامی موضوعات انتظامی ورود کنند و پاسخگو باشند.
کد خبر: ۲۶۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ - 09October 2017
3 هزار کلانتری در کشور فعالیت دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده ناجا در مراسم رونمایی از 9 طرح فناوری (سامانه) ناجا همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: استفاده از این طرح‌ها امروز برای ما یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

وی ادامه داد: افتتاح این سامانه‌ها امروز آغازی برای انجام کارهای بزرگ در مجموعه پلیس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تهران به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح‌ها انتخاب شده است، گفت: مطالعه و تحقیق در خصوص این طرح به خوبی صورت گرفته و اگر این طرح در تهران به خوبی اجرا شود در سراسر کشور گسترش داده خواهد شد.

سردار مومنی با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس سه شاخصه سرعت، دقت و صحت عمل را دارد، گفت: امیدواریم این سامانه پلیس را در ماموریت‌هایی که دارد کمک کند.

وی با اشاره به البسه دوربین دار پلیس که امروز رونمایی شد، گفت: یکی از مشکلات پلیس مستندات صحنه جرم است که خوشبختانه با راه‌اندازی این البسه همه موارد جرم ضبط خواهد شد و مستندات قویی برای دستگاه قضایی خواهد شد.
 
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مجرمین روز به روز با شیوه جدیدی دست به کارهای خلاف می‌زنند، گفت: پلیس نمی‌تواند با دست خالی و روش سنتی با مجرمین برخورد کند و باید خود را در حوزه‌های مختلف بروز رسانی کند.

سردار مومنی با اشاره به اینکه در کشور 3 هزار کلانتری وجود دارد، گفت: همه تلاش همکاران ما در این کلانتری‌ها رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت رسانی‌ به ‌آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه پلیس‌های تخصصی 2 ماموریت در حوزه سرزمینی دارند، بیان داشت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید در تمامی موضوعات ورود کنند و پاسخگو باشند. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار