نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

پیشرفت نیروهای مسلح مایه افزایش اقتدار کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: پیشرفت نیروهای مسلح مایه افزایش اقتدار کشور در منطقه است و نقش آنان در تامین امنیت پایدار حقیقتا قابل تقدیر است.
کد خبر: ۲۶۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 09October 2017
پیشرفت نیروهای مسلح مایه افزایش اقتدار کشور در منطقه استبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای نظامی و انتظامی استان اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی جمیع نیروهای مسلح استان را تحت حمایت و هدایت ولی عصر (عج) قرار داده و حفاظت و حراست نماید.

وی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: امنیتی که امروز در کشور حاکم است مرهون رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های نیروهای انتظامی بوده و در این راستا نیروهای انتظامی در ثواب هر کار خیری که در سایه امنیت به وجود آمده و انجام می‌پذیرد شریک هستند.

قریشی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که «ما همه اعمال شما را ثبت و ضبط می‌کنیم» و در نهایت همه این اعمال خیر در محضر خداوند حفظ می‌شود تا به حساب آن رسیده شود.

وی عنوان کرد: اگر امنیت کنونی در کشور نبود مردم نمی‌توانستند به ساحت مبارک امام‌ حسین (ع) عرض ادب نمایند و در این بین شما باید به خود ببالید که خداوند چنین توفیق بزرگی را که آن تامین امنیت خلق‌الله است را به شما عنایت فرموده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تنها کشوری که نیروهای مسلح آن افتخار دارند از مقابل کلام‌الله مجید رژه بروند جمهوری اسلامی ایران است و این یعنی شما سربازان خداوند تبارک و تعالی، توحید و قرآن هستید.

وی تصریح کرد: امید می‌رود خداوند با عنایت خود این زمینه را فراهم کند که بتوانید تمام وظایف خود را در خدمت به مردم به نحو شایسته و بایسته انجام دهید.

قریشی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی استان توانستند به پیروزی‌های بسیاری در عرصه تامین امنیت کشور دست یابند و من وظیفه دارم از سوی مردم از شما تشکر و قدردانی لازم را داشته باشم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار