سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

برخی از کالاهای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هر ساله میزان کشفیات کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی افزایش یافته است، گفت: متاسفانه برخی از کالاهای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ - 09October 2017
برخی از کالاهای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ارتقای فرهنگ ترافیکی و افزایش مشارکت عمومی مردم با پلیس در حوزه ترافیکی است که آثار خوبی طی سال‌های گذشته داشته است.
 
وی افزود: البته معتقدیم هر مقدار که مسئولان در امر ترافیک با پلیس همکاری کنند، حوادث رانندگی نیز کاهش می‌یابد.
 
سردار اشتری خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون کاهش جان باختن 577 نفر در حوادث رانندگی را نسبت به سال قبلش شاهد بودیم و این یعنی 4 درصد کاهش حوادث رانندگی که امیدواریم این درصد افزایش یابد.
 
وی در خصوص افزایش ورود کالاهای قاچاق به کشور نیز عنوان کرد: ناجا با راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا تلاش مضاعفی انجام داده که تاثیرات خوبی هم داشته است، البته معتقدیم همه دستگاه‌ها باید در این زمینه ورود پیدا کنند.
 
فرمانده ناجا بیان داشت: هر ساله نسبت به سال قبل، کشفیات قاچاق افزایش داشته و این به واسطه فعالیت‌هایی است که ناجا در جلوگیری ورود کالای قاچاق انجام داده اما با این حال متاسفانه بعضا از مبادی رسمی کالا به صورت قاچاق وارد می‌شود که ورود برخی از کالاها افزایش یافته و این افزایش را به مسئولان مربوطه اعلام کرده‌ایم، لذا امیدواریم اقدام سریع و به موقع داشته باشیم تا مانع از ورود کالاهای قاچاق شویم، چرا که هر کالای قاچاقی که وارد می‌شود به اقتصاد کشور لطمه می‌زند.
 
سردار اشتری در پایان در خصوص وجود ارتباطات خاص در ورود کالاهای قاچاق عنوان کرد: آن مقدار که مطلع شدیم، جلوگیری کردیم و بخشی را هم به مسئولان مربوطه اطلاع دادیم که از مجاری خودش کارها دنبال می‌شود.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار