سردار شرفی خبر داد؛

راه‌اندازی پاسگاه‌های سیار/ تجهیز بیش از 800 کلانتری به فیبر نوری

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از راه‌اندازی پاسگاه‌های سیار خبر داد و گفت: همچنین بیش از 800 کلانتری به لحاظ زیرساختی مجهز به فیبر نوری هستند که در انجام ماموریت‌ها و استفاده‌ از سامانه‌ها بسیار موثر می‌باشد.
کد خبر: ۲۶۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 09October 2017
راه‌اندازی پاسگاه‌های سیار/ تجهیز بیش از 800 کلانتری به فیبر نوری
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم رونمایی از سامانه‌های جدید نیروی انتظامی با اشاره به دیدار فرمانده نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر توجه بیشتر به‌ کلانتری‌ها اظهار داشت: رسیدگی به‌ کلانتری‌ها در دستور کار هیات رئیسه نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کمیته فناوری در عرصه اجتماعی گفت: با توجه به مطالبه بالای مردم، با راه اندازی کمیته فناوری در پلیس پیشگیری به دنبال رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده‌ها در کلانتری‌ها هستیم.

سردار شرفی افزود: باید 40 طرح فناوری در کلانتری‌ها راه اندازی شود که امروز از 9 طرح رونمایی شد.
 
رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به نصب فیبر نوری در کلانتری‌ها گفت: در بیش از 800 کلانتری فیبر نوری نصب شده است و تا آخر سال به هزار کلانتری، دستگاه‌های فناوری تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به سامانه‌هایی که امروز رونمایی شدند، گفت: این‌ سامانه‌ها در جهت کنترل و بازرسی نیروهای گشتی، کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعین، ثبت پرونده‌ها به صورت الکترونیک و ضبط تصویر از صحنه جرم است.
 
سردار شرفی با اعلام راه اندازی پاسگاه‌های سیار نیروی انتظامی گفت: با راه اندازی این پاسگاه‌ها قدرت عمل پلیس بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: در پاسگاه سیار شاکی می‌تواند شکایت خود را ثبت کند و با دریافت کد رهگیری پرونده خود را پیگیری نماید.
 
سردار شرفی با اعلام اینکه سال گذشته 24 میلیون نفر به پاسگاه‌ها مراجعه کردند، گفت: امیدواریم با راه اندازی این سامانه‌ها گام بلندی در جهت رسیدگی و خدمات رسانی به مردم برداریم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با راه اندازی این سامانه‌ها و برون سپاری، 6 میلیون از حجم مراجعین به کلانتری‌ها کاسته خواهد شد. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار