همزمان در هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان با حضور فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، رییس شورای تأمین و سایر مسئولان شهری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 09October 2017
صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان برگزار شد
به گزارش دفاع پرس از کاشان، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان با حضور فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس شورای تأمین و سایر مسئولان شهری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ «علی پورکاوه» فرمانده انتظامی کاشان، سرهنگ «مرتضی عمومهدی» فرمانده سپاه کاشان، «حمیدرضا مومنیان» فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کاشان، بازنشتگان، جانبازان، ایثارگران نیروی انتظامی و سایر مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ پورکاوه ضمن اشاره به بیست و ششمین سالگرد نیروی انتظامی اظهار داشت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تجدید بیعت با شهدا مخصوصا شهدای نیروی انتظامی و پلیس را از دیگر اهداف این مراسم عنوان کرد و افزود: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به همین مناسبت پیام تبریکی صادر کردند.

حمیدرضا مومنیان نیز در این مراسم هر اقدام استراتژیک نظام را در راستای تأمین امنیت مردم دانست و اظهار داشت: ساختارهای امنیت در داخل کشور، مرزها و خارج کشور یکی از مؤلفه‌های امنیت بوده و موضوع معیشت و اشتغال نیز از دیکر مؤلفه‌ها به شمار می‌رود.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به تدوین قانون اساسی افزود: امروز آمریکا در یک وضعیت استیصال قرار گرفته است و با تهدیدات توخالی سعی در ایجاد ترس و دلهره در مردم را دارد اما رهبر انقلاب اسلامی به خوبی این تهدیدات را پاسخ دادند.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کیلومترها فراتر از مرزهای خود برای تأمین این مرز و بوم تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم مشارکت‌های مردمی را برای حفظ و تأمین امنیت افزایش دهیم.

در پایان صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان از جمعی از برگزیدگان نیروهای کادر، سربازان وظیفه، بازنشستگان نیروی انتظامی این شهرستان، جانبازان و ایثارگران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار