فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

رشد 14 درصدی کشف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از رشد 14 درصدی کشف مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا 10 مهرماه، 2 تن و 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و در این رابطه یک‌هزار نفر دستگیر و 200 خودرو نیز توقیف شد.
کد خبر: ۲۶۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ - 09October 2017
کهگیلویه و بویراحمد از امن‌ترین استان‌های کشور استبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (دوشنبه‌) و در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزقامتان حریم ولايت و حافظان امنیت، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد به لطف تلاش ماموران انتظامی، نظامی و امنیتی هم‌اکنون یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

 وی افزود: نیروی انتظامی وصایای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه تمامی ماموریت‌های خود قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اينکه برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، گفت: این استان رتبه نخست پیشگیری از وقوع سرقت و مقام سوم پیشگیری در تمام جرائم را دارد.

انصاری از رشد 14 درصدی کشف مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای امسال تا 10 مهرماه، 2 تن و 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و در این رابطه یک‌هزار نفر دستگیر و 200 خودرو نیز توقیف شد.

«علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه انقلاب ما، انقلاب کوخ‌نشینان و مستضعفین بوده و طبیعی است که نظام سلطه این را نمی‌خواهد، گفت: این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی به پشتوانه نیروهای توانمند خود نشان داد که ملتی نیست که سر تسلیم فرود آورد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران با پاسداری از این مرز و بوم مجاهدت‌های به یاد ماندنی داشته‌اند، افزود: امروز دشمن فهمیده است که با توان نظامی نمی‌تواند جلوی ما بایستد، بنابراین از طریق جنگ نرم تلاش دارد در دل جوانان ما یأس و ناامیدی ایجاد کند.

احمدی با تأکید بر اینکه امروز باید با قدرت پشت سر ولایت و جلوی دشمن بایستیم، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند بذر فتنه را در بین ملت ایران کاشته و با جنگ نرم ما را زمین‌گیر کند که در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید در کنار نیروی انتظامی تلاش کنند در حوزه تهدیدهای نرم و سخت تدابیر پیشگیرانه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار