مسئول مرکز امور دانش آموختگان حوزه‌های علمیه:

مراسم وداع با شهدای گمنام در مدرسه معصومیه قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام «محمود ملک‌دار» گفت: مراسم شب وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام، با اجرای برنامه‌های سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، 19 مهرماه در مدرسه معصومیه قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ - 09October 2017
مراسم وداع با شهدای گمنام در مدرسه معصومیه قم برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت الاسلام «محمود ملک‌دار» مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، در جلسه ستاد تشییع و تدفین پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام  دفاع مقدس در قم، با بیان اینکه ستاد تشییع شهدا از مدت‌ها قبل در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تشکیل شده است، اظهار داشت: کمیته‌های فرهنگی و اطلاع رسانی مشغول به فعالیت شده و در این زمینه یادمان شهدا طراحی و در مدرسه معصومیه ساخته شده است.

وی افزود: مراسم شب وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام چهارشنبه 19 مهرماه با اجرای برنامه‌های سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در مدرسه معصومیه قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ملک‌دار ادامه داد: در شامگاه پنج‌شنبه 20 مهرماه، پس از مراسم تشییع این شهیدان والامقام، مراسم ویژه‌ای برای سه تن از شهدایی که در مدرسه علمیه معصومیه خاکسپاری می‌شوند برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس، روز پنج‌شنبه 20 مهرماه در قم تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها