مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

آثار نویسندگان باید همسو با گفتمان و آرمان‌های انقلاب و رهبری باشد

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» در جمع نویسندگان حوزه دفاع مقدس، با تأکید بر لزوم دقت در جمع‌آوری مطالب دفاع مقدس، گفت: آثار نویسندگان باید همسو با گفتمان و آرمان‌های انقلاب و رهبری باشد.
کد خبر: ۲۶۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 09October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در جمع نویسندگان حوزه دفاع مقدس، با تأکید بر لزوم دقت در جمع‌آوری مطالب دفاع مقدس و انتشار آن، اظهار داشت: آثار نویسندگان باید همسو با گفتمان و آرمان‌های انقلاب و رهبری باشد.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان خدمت‌گذار تمامی نویسندگان حوزه دفاع مقدس است و دست یاری همگان را در انتشار تاریخ و دانش‌نامه دفاع مقدس می‌فشارد.

سرهنگ ناصرپور خاطرنشان کرد: سرگذشت هر رزمنده در جنگ، خود یک گنجینه‌ای است که جا دارد صدها کتاب از آن تولید شود و ان‌شاءالله در آینده، شاهد تولید کتاب برای هر رزمنده به کمک شما نویسندگان باشیم.

وی تصریح کرد: در جامعه امروزی که با تهدیدات فرهنگی دشمن روبرو هستیم، نقش اصلی مقاومت فرهنگی بر عهده نویسندگان دفاع مقدس است که می‌توانند با انتشار سرگذشت انسان‌های صالح و رزمنده، باعث ارزش‌سازی در جامعه شوند.

در پایان این مراسم، از نویسندگان 67 عنوان کتاب دفاع مقدس که از تازه‌های نشر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان است، تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها