سردار جزایری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب:

باید نقاط قوت و ضعف 4 دهه انقلاب بررسی شود

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: باید یک بررسی دقیق از دستاوردها، نقاط قوت و ضعف ۴دهه انقلاب به‌دست بیاوریم.
کد خبر: ۲۶۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 09October 2017
باید نقاط قوت و ضعف 4 دهه انقلاب بررسی شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز (دوشنبه 17 مهر) در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد، اظهار داشت: ما اول باید ببینیم انتظارمان از 40 سالگی انقلاب چیست و پس از آن در راستای برگزاری جشن برای آن حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید یک بررسی دقیق از دستاوردها، نقاط قوت و ضعف 4 دهه انقلاب به‌ دست بیاوریم، گفت: به نظر من پاسخ به این سوال خط مشی ما را تعیین می‌کند. نکته دوم این است که باید در این چارچوب سیاست‌های کلان نوشته شود که در این جلسه بحثی در رابطه با آن نشد و در جلسات آتی باید به آن پرداخته شود.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: مطلب دیگری که بسیار مهم است و مغفول مانده این است که جا پای حضور مردم در این گونه مراسمات به درستی مشخص نیست. از طرفی باید وظایف کمیته‌ها و کارگروه‌ها به درستی روشن شود تا دستگاه‌ها و سازمان‌ها مردمی وظایف خود را بدانند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آخرین نکته‌ای که به آن تاکید می‌کنم فضای مجازی است. این فضا به قدری بزرگ است که کار آن با یک کمیته جمع نمی‌شود و باید چند کمیته برای آن تشکیل شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار