حجت‌الاسلام اژه‌ای در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب:

باید در «دهه فجر» برای جوانان حرف‌های نو بزنیم/ لزوم تبیین دستاوردهای روحیه انقلابی برای جوانان

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه در دهه فجر باید حرف‌های نو زده شود،‌ گفت: باید ببینیم که در این 4 دهه چه شبهاتی در ذهن جوانان ما از سوی دشمنان نظام ایجاد شده و در برنامه‌های مختلف پاسخ داده شود.
کد خبر: ۲۶۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ - 09October 2017
حجت‌الاسلام اژه‌ای: «دهه فجر» باید حرف‌های نو بزنیم نه حرف‌های کلیشه‌ای
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «غلامحسین اژه‌ای» سخنگوی قوه قضائیه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز (دوشنبه 17 مهر) در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد، با بیان اینکه چرا باید چهلمین سالگرد انقلاب باشکوه برگزارد شود و از این سالگرد چه انتظاری داریم، گفت: به نظر من از این فرصت باید در شناخت این 4 دهه استفاده کنیم، بررسی کنیم و ببینیم که در این 4 دهه چه شبهاتی در ذهن جوانان ما از سوی دشمنان نظام  ایجاد شده است.
 
وی با بیان اینکه پاسخ به این سوال باید در برنامه‌های مختلف و با حضور مسؤولان داده شود، اظهار داشت: مورد دوم این است که ما باید ببینیم چرا رهبری همواره به داشتن روحیه انقلابی اشاره می‌کنند و باید برای جوان‌ها تبیین شود که دستاوردهای روحیه انقلابی چه می‌تواند باشد.
 
سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: مورد آخر اینکه باید هرچه بیشتر زمینه حضور و نقش آفرینی مردم در این مراسمات را فراهم آوریم. باید از این فرصت برای تداوم روحیه انقلابى  استفاده کنیم. مقام معظم رهبری با هر قشری که اخیرا صحبت می‌کنند، می‌گویند تداوم روحیه انقلابی رمز پیروزی ما است. جوان فکر می‌کند این امر چه ضرورتی دارد؟ باید پاسخش را داد.
 
وی خاطرنشان کرد: فقط این نباشد که در دهه فجر با مخاطب حرف بزنیم. حرف‌های‌ کلیشه‌ای نزنیم. باید برای نسل جوان و آن هایی که انقلاب را ندیده اند حرف‌های نو بزنیم.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها