سرلشکر جعفری در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی:

به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم/ دستاوردهای انقلاب را صادقانه برای مردم تبیین کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نمی‌توانیم ادعا کنیم تمام اهداف انقلاب اسلامی را محقق کرده‌ایم، گفت: باید دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب را تفکیک کرده و دقت کنیم که دستاوردهای انقلاب را صادقانه برای مردم تبیین کنیم.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ - 09October 2017
به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم/ دستاوردهای انقلاب را صادقانه به مردم تبیین کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید روند سال‌های قبل در برگزاری سالگرد انقلاب اسلامی را اصلاح کنیم.

سردار جعفری با بیان اینکه نمی‌توانیم ادعا کنیم تمام اهداف انقلاب اسلامی را محقق کرده‌ایم، گفت: باید دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب را تفکیک کرده و دقت کنیم که دستاوردهای انقلاب را صادقانه به مردم تبیین کنیم و اهدافی را که به آنها نرسیدیم نیز به مردم بگوییم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی به قدرت برزگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و باید بر این اساس سیاست‌های برگزاری سالگرد انقلاب را در بعد کلان طرح‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید نقش مردم را در این سیاست‌ها را معین کنیم، گفت: مردم علیرغم برخی قصورها در حوزه اجرا نظام اسلامی را دوست دارند و باید مشارکت آنهارا بیش از پیش حدی بگیریم و برای مردم نقش قائل شویم.

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار