مستند «روی خط آتش» رونمایی شد

مستند «روی خط آتش» با موضوعیت دلاورمردی‌های رزمندگان لشکر فاطمیون در آزادسازی شهر «پالمیرا» سوریه، امروز (دوشنبه) رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 09October 2017
مستند «روی خط آتش» رونمایی شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی از مستند «روی خط آتش»، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «سمیرا جعفری» و «فاطمه موسوی» دختران دو تن از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون به بیان دکلمه‌ای در رثای پدر شهید خود پرداختند و در ادامه مستند «روی خط آتش» برای حضار پخش شد.

همچنین در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام فلاح‌فر از عوامل سازنده این مستند، طی سخنانی با اشاره به اینکه در جبهه مقاومت، رزمندگانی از کشورهای مختلف جهان وجود دارند، اظهار داشت: رزمندگان لشکر فاطمیون، علمدار رزمندگان جبهه مقاومت هستند.

وی افزود: امروز رزمندگان لشکر فاطمیون انقلاب اسلامی را به سراسر جهان صادر می‌کنند که این همان هدف امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام فلاح‌فر تأکید کرد: رزمندگان لشکر فاطمیون کسانی هستند که حضرت امیرالمؤمنین (ع) آن‌قدر به آن‌ها اعتماد داشته که ناموسش (حضرت زینب (س)) را به دست آن‌ها سپرده است.

وی با بیان اینکه فاطمیون یعنی آزادگی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم افزود: وقتی صدای مظلومان از سوریه بلند شد، امثال ابوحامدها و شهید توسلی‌ها به سوریه رفتند و امروز این لشکر تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام فلاح‌فر ادامه داد: امروز در جبهه مقاومت وقتی رزمندگان می‌خواهند پیشروی کنند، به رزمندگان فاطمیون می‌گویند که پرچم فاطمیون را به ما بدهید که به همراه خود داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون باید به خود افتخار کنید که حضرت امیرالمؤمنین (ع) به شما اعتماد کرده است و شما رسالتی زینبی در قبال فرزندان خود بر دوش دارید.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از بازی رایانه‌ای با موضوعیت لشکر فاطمیون، از دست‌اندرکاران ساخت این بازی و مستند «روی خط آتش» تقدیر شد.

خاطرنشان می‌شود، مستند «روی خط آتش» که به همت مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید شده است، صحنه‌هایی از دلاورمردی‌های رزمندگان لشکر فاطمیون در آزادسازی شهر «پالمیرا» سوریه را به تصویر می‌کشد.

 
انتهای پیام/113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار