فرمانده دوران دفاع مقدس:

شکوه و عظمت ایران را مدیون خون پاک شهدا هستیم

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس شهدا را باعث عظمت ایران دانست و گفت: این شکوه را مدیون خون پاک شهدا هستیم.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ - 10October 2017
شکوه و عظمت ایران را مدیون خون پاک شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «جمشید حجتی‌نیا» یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره پاسدار شهید «سید احمد مولایی» که با عنوان «آبروی محله» با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای لمتر شهرستان رامسر در منزل شهید مولایی برگزار شد به ویژگی‌های این شهید والامقام اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار به معنای حقیقی انقلابی بود.

وی تاکید کرد: شهید مولایی انقلابی فکر می‌کرد، انقلابی تصمیم می‌گرفت، انقلابی نیز رفتار می‌‌کرد، همان انقلابی که امروزه جامعه ما به آن نیاز دارد.

این فرمانده دفاع مقدس شهید مولایی را اخلاق‌مدار و با صداقت دانست و گفت: شهید بزرگوار همیشه می‌گفت امام خمینی به جنگ با دشمن فرمان داده و باید به تکلیف خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: شهید مولایی به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشت و با توجه ویژه به دستورات اسلام دیگران را نیز در انجام این امور تشویق می‌کرد.

حجتی‌نیا گفت: به برکت خون شهدا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مدافع انقلاب اسلامی و محور مقاومت است نهالی تنومند شده که امروز دشمنان آن همچون رئیس جمهور آمریکا که خود را قدرتمند می‌داند از دست این نهال تنومند به شدت در هراس است و سپاه را دشمن خود می‌داند.

وی شهدا را باعث عظمت ایران دانست و عنوان کرد: این شکوه را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید «سید احمد مولایی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار