شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مرکز فرماندهی ارتش سعودی

مرکز فرماندهی ارتش عربستان در جیزان، هدف یک فروند موشک بالستیک ارتش یمن قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ - 10October 2017
شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مرکز فرماندهی ارتش سعودی در جیزان
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد سه‌شنبه، با یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 مرکز فرماندهی ارتش سعودی در منطقه سامطه در جیزان را در هم کوبیدند.

یک منبع در یگان موشکی یمن گفت که حمله موشکی به مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدورانش در منطقه صامطه در جیزان، بعد از عملیات رصد و شناسایی دقیق صورت گرفت.

وی افزود که این موشک بالستیک با دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد و در پی آن شماری از نظامیان سعودی و مزدوران آن کشته و یا زخمی شدند.

این منبع اظهار داشت که یگان موشکی ارتش یمن، در آمادگی بالایی برای حمله به اتاق‌های عملیات دشمن و تحرکات آن در عمق خاک عربستان به سر می‌برد.

9 شهید در حمله جنگنده‌های عربستان

روز دوشنبه در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه المشنق در بخش مرزی شدا واقع در استان صعده در شمال یمن، 9 تن به شهادت رسیده و 4 نفر نیز زخمی شدند.

روز دوشنبه همچنین در پی یک حمله دیگر جنگنده‌های عربستان به بخش مرزی شدا، یک شهروند یمنی به شهادت رسید و 3 نفر نیز زخمی شدند.

 جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از 8 هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیون‌ها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها