امیر پوردستان تاکید کرد؛

ضرورت توجه به «بیوتروریسم» جهت حفاظت از فرماندهان و نیروها

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رویکرد دشمن به راه انداختن جنگ‌های ترکیبی است به «بیوتروریسم» به عنوان یکی از موضوعات جنگ ترکیبی اشاره و بر ضرورت توجه به این موضوع جهت حفاظت از فرماندهان و نیروها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ - 10October 2017
ضرورت توجه به «بیوتروریسم» جهت حفاظت از فرماندهان و نیروها
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در سومین همایش سراسری بهداشت و درمان نیروهای مسلح که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: حرفه پزشکی کار مقدس و باارزشی است که باید حرمت آن حفظ شود و افرادی که اخلاق اسلامی دارند وارد این عرصه شوند.

وی با تاکید بر اهمیت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن گفت: دشمن در این جنگ از تمامی ظرفیت‌های خود برای فشار آوردن به نظام اسلامی استفاده می‌کند که یکی از این‌ها بیوتروریسم است که دشمن امروز در این خصوص سرمایه گذاری عظیمی کرده و جنگ پنهان و خاموش به راه انداخته است که حوزه بهداشت و درمان باید در این رابطه بحث صیانت از نیروها و فرماندهان را بطور جدی مورد توجه قرار دهد.
 
امیر پوردستان گفت: یکی از مواردی که در حوزه بهداشت و سلامت باید مورد توجه قرار گیرد، بحث سلامت سربازان است که مراکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح با توجه رسالت ذاتی خود و تاکیدات مقام معظم رهبری باید به آن اهتمام ورزند و ساز و کار مناسبی را در جهت خدمت‌رسانی به این مجموعه از کارکنان تعریف کنند. 
 
وی با بیان اینکه سربازان سرمایه‌های کشور ما هستند، تاکید کرد: باید در حوزه سلامت جسم و روح سربازان تلاش کرد و مواردی چون بهداشت و درمان دندان، سوتغذیه و بیماری‌هایی که ممکن است یک فرد در شرایط مختلف دچار آن شود، مورد توجه قرار گیرد.
 
جانشین فرمانده کل ارتش انجام تست‌های پایش سلامت را برای نیروهای کادر امری ضروری و لازم دانست و گفت: اینگونه امور باید توسط سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح به صورت دوره‌ای انجام شود تا شاهد اتفاقات ناگوار و غافلگیرانه در حوزه سلامت افراد نباشیم.
 
امیر پوردستان افزود: مراکز درمانی نیروهای مسلح باید بیمار محور باشند، به طوری که مراجعه کنندگان از کادر درمانی رضایت کامل داشته باشند و به عقیده من بیمارستانی که اینگونه باشد در واقع می‌توان بیمارستان سودده نامید.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار