رییس شورای شهر قم اعلام کرد؛

نامگذاری یکی از بلوارهای قم به‌نام شهید «حججی»

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: در آینده‌ای نزدیک یک بلوار مهم و بزرگ در شهر قم به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نام‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 10October 2017
نامگذاری یکی از بلوارهای استان قم به‌نام شهید «حججی»

به گزارش دفاع پرس از قم، «عبدالله جلالی» رییس شورای اسلامی شهر قم در دهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید قدردان زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی باشند.

وی با تأکید بر مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایجاد نظم و انضباط اجتماعی افزود: بخش مهمی از امنیت، حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نیروی انتظامی عهده‌دار است که تاکنون نیز توفیقات خوبی در این زمینه داشته است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رشادت‌های شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی در حفظ و ثبات آرامش در کشور گفت: وظیفه همه است که شاکر و سپاس‌گزار تمام شهدای امنیت و استقلال این مرزوبوم از قبیل شهدای ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و مدافعین حرم باشند.

جلالی با بیان برخی سیاست‌های شورای شهر و شهرداری قم در زمینه آزادسازی برخی واحدهای تجاری سطح شهر خاطرنشان کرد: سیاست‌های تشویقی شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در آزادسازی 72 باب مغازه موجود در پیرامون پل حجتیه و خیابان اراک و ارائه تسهیلات به آن‌ها هرگز نباید به بهای عدم در نظر گرفتن مباحث حقوقی و قانونی منجر شود.

وی ورود موبایل تاکسی‌ها به ناوگان حمل‌ونقل شهری را امری محتمل دانست و تأکید کرد: تغییر روش خدمات در رابطه با موبایل تاکسی‌ها باید در سازمان تاکسی‌رانی مطرح و جمع‌بندی شود که در آن حفظ وضع موجود با اولویت تاکسی‌های موجود و حفظ تمام موازین حقوقی آن‌ها انجام گیرد.

جلالی با اشاره به مجاهدت‌های کم‌نظیر شهید حججی و شخصیت بین‌المللی وی عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک یک بلوار مهم و بزرگ در برگزاری یک کنگره در رابطه با این شهید گران‌قدر به نام این شهید مدافع حرم نام‌گذاری می‌شود.

محمود مسگری نیز در ادامه ابراز کرد: به نظر می‌رسد مسئله واگذاری و آزادسازی 72 باب مغازه حاشیه پل حجتیه برای ایجاد انگیزه در بین مالکان آن‌ها نیاز به تسهیلات بیشتری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات در آزادسازی مغازه‌های پیرامون پل حجتیه صرفاً باید به مالکین اولیه آن اختصاص داده شود و از ارائه آن به مالکین از طریق واگذاری به غیر اجتناب شود. باید یک محل مناسب برای نام‌گذاری به نام شهید ابراهیم جنابان در سطح شهر قم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار