نامه شهید علی باقر/ ما با کسی که با انقلاب، کاری نداشته باشد، کاری نداریم

شهید باقر در نامه خود آورده است: ما با کسی که با انقلابی که خونبهایش خون هزاران عاشق واقعی خداست کاری نداشته باشد، کاری نداریم.
کد خبر: ۲۶۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷ - 11October 2017
نامه شهید علی باقر/ انقلابی که خونبهایش خون هزاران عاشق واقعی خدا است/ مسئله جنگ مهمترین و بالاترین مسائل اسلام است

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علی باقر» 12 اردیبهشت 1349 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. شهید باقر شش مرداد 1367 طی عملیات مرصاد در اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه متن نامه این شهید والامقام را به خانواده خود می‌خوانید:

«امام و رزمندگان را خیلی دعا کنید

جنگ جنگ تا پیروزی

اعوذ بالله من الشیطان الرحیم

بسم الله الرحمان الرحیم

با سلام خدمت امام زمان علیه السلام، با سلامی گرم ولی از راهی دور خدمت خانواده‌ محترم و گرامی خصوصا پدر و مادر گرامی و عزیزم، حالتان چطور است؟ امیدوارم که صحیح و سالم و موفق و موید باشید. اگر از حال فرزند حقیرتان خواسته باشید بحمدالله خوب و تندرست و سرحال هستم و محتاج دعا خیر شما. اولا ایام فاطمیه، ایام حزن اهل بیت و پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و ایام شهادت خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به شما تسلیت عرض می‌کنم و از شما میخواهم در این ایام خیلی خیلی امام و رزمندگان اسلام را دعا کنید.

نامه‌ شما در تاریخ 1366/10/3 پنجشنبه شب ساعت 8.26 دقیقه شب است و نامه شما چند دقیقه‌ قبل به دستم رسید. مادر جان: نوشته بودی که حالت خوب نیست. خداوندا: ترا به عصمت خانم زهرا سلام الله علیها قسمت میدهم که تمامی مریض‌های اسلام و معلولین خصوصا مجروحین جنگی و مادر من حقیر را شفای کامل از هر بیماری و دردی و ناراحتی تا آخر عمر به فضل و کرمت عطا بفرما به حرمت محمد و آل محمد (صلواتک علیهم اجمعین).

امیدوارم که اصلا به فکر پسرت نباشی و ناراحت و دلتنگ از دوری این حقیر نباشی و ان‌شاءالله اگر زنده بودم موقع مرخصی که شد میایم. خلاصه مادر جان مرا خیلی دعا کن، دعا کن تا خدا همه ما را در انجام دادن وظیفه‌ایی که بر عده‌امان است موفق کند.

پدر جان: حالت چطور است؟ امیدوارم که در کارهایت موفق و پیروز باشی و دعاگوی امام و رزمندگان و پسر حقیرت. پدر جان این موضوعی که می‌خواهم بنویسم واقعی است بدون دشمنی.

دیگر، کتاب‌های سید حسن ابطحی را نخوانید چون در خط انقلاب ظاهرا نیست و من از روحانی گردانمان پرسیدم گفت: انجمن حجتیه‌ای است و با انقلاب ما کاری ندارد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران (که امام عزیزمان فرمود: سپاه نور چشم من است) کتاب‌هایش را ممنوع کرده مخصوصا برای جبهه، و ما با کسی که با انقلابی که خونبهایش خون هزاران عاشق واقعی خداست کاری نداشته باشد، کاری نداریم.

اگر کسی واقعا عاشق مولا صاحب‌الزمان (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه فداه) است. الان به فرموده‌ی رهبر کبیر انقلابمان مسئله جنگ مهمترین و بالاترین مسائل اسلام است چرا که آبروی اسلام بستگی به این جنگ دارد، و هر کسی الان و امروزه در خط امام نباشد و به ندای رهبر کبیری که تمامی عمرش را صرف خدا و اسلام کرده پاسخ مثبت ندهد در خسران به سر می‌برد چرا که مظلومیت و حقانیت انقلاب ما به گوش تمامی جهانیان رسیده. عاشقان واقعی خدا و امام زمان علیه السلام در جبهه‌ها هستند که جان عزیز خود را برای خدا در معرض خطر گذاشتند و سحرها به مناجات با خالق یکتای خود می‌پردازند و وقتی مجالس عزای امام حسین علیه السلام و مادرش سلام الله علیها برپا می‌شود خصوصا در ایام فاطمیه عزاداری خالص میکنند. ببخشید سرتان را درد آوردم. خلاصه با کسانی با انقلاب کاری ندارند، کاری نداشته باشید که موجب رضایت خداست ان‌شاءالله.

والسلام «علی باقر»»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها