سردار اشتری:

2 هزار پاسگاه و کلانتری در کشور کمبود داریم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای ارتقای امنیت و نظم جامعه و خدمات‌رسانی به مردم نیازمند 2 هزار پاسگاه و کلانتری دیگر در سطح کشور هستیم.
کد خبر: ۲۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ - 10October 2017
2 هزار پاسگاه و کلانتری در کشور کمبود داریم
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاح مجتمع انتظامی سرکلانتری شهید خرسندنیا شمیرانات اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخارش این است که حفظ، تامین و ارتقای امنیت مردم را بر عهده دارد و باید به آن امنیتی که در تراز جمهوری اسلامی ایران و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دست پیدا کنیم.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش دارد تا در سرعت و ارائه خدمت رسانی به مردم به طور مطلوبی عمل کند، افزود: از تمامی فرماندهانی که در حوزه ساخت و افتتاح 134 پروژه که امروز در سطح کشور افتتاح می‌شود، تلاش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم و قطعا افتتاح این مراکز و ساختمان‌های انتظامی در پاسخگویی و تامین امنیت مردم تسهیل ایجاد می‌کند. 
 
سردار اشتری با اشاره به کمبودهای اعتباری در حوزه عمرانی گفت: نیروی انتظامی با منابع محدودی که داشت، توانست با برنامه‌ریزی کارهای بزرگی را انجام دهد.
 
وی عنوان کرد: یکی از کارهای خوب نیروی انتظامی، بهره‌گیری از مشارکت خیرین امنیت‌ساز بوده که در این رابطه ما را به خوبی حمایت کردند.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز با کمبود بیش از 2 هزار کلانتری و پاسگاه در سطح کشور مواجه هستیم، افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم بتوانیم به این مهم دست یابیم و موجبات ارائه خدمات بهتر را در سطح کشور فراهم کنیم.

وی افزود: مسلما امروز با راه اندازی این مجتمع مردم و مراجعه‌کنندگان رضایت بیشتری خواهند داشت.

سردار اشتری با اشاره به اینکه اکنون 10 هزار محل ثابت در سطح کشور داریم، گفت: احداث این مراکز خود به نوعی در راستای پاسخگویی به نیازها و تکریم ارباب رجوع است. مسلما به هر میزانی که سطح امکانات ارتقا یابد، سرعت خدمات رسانی و پاسخگویی نیز بیشتر می‌شود.
 
همچنین در این مراسم فرمانده ناجا با فرماندهان انتظامی استان‌های خراسان رضوی، فارس، اردبیل، کرمان، لرستان و... از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار کرد و در جریان افتتاح مراکز انتظامی در این استان‌ها قرار گرفت. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار