شکل‌گیری پویش بزرگ کربلا نرفته‌ها، توسط یک برنامه تلویزیونی

برنامه تلویزیونی مخاطب برای دومین بار، 72 نفر از بینندگان خود را به کربلا می‌برد.
کد خبر: ۲۶۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 10October 2017
گریز به فتنه ۸۸ در رمان «نشانی روی آب و رِدِّ کبوترها»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» که شب های جمعه حوالی ساعت 23 از کربلای معلی و در قاب شبکه سه سیما روی آنتن می رود، برای دومین بار، 72 نفر از بینندگان را به زیارت کربلا می‌برد.
 
در پویش قبلی که این برنامه برگزار کرد، به قید قرعه، 14 نفر از بینندگان خود را در شب اول ماه محرم و هزمان با مراسم تعویض پرچم گنبد مطهر حسینی، به کربلای معلی فرستاد.
 
این بار اما در قالبی وسیع تر، این برنامه تصمیم دارد تا به قید قرعه، به 72 نفر از بینندگانش، سفر کربلا هدیه دهد. بینندگانی که تا به حال به سفر کربلا مشرف نشده اند، می توانند تنها و تنها با ارسال نام و نام خانوادگی خود و یا کسانی که به کربلا نرفته اند، در این پویش شرکت کنند. (برای ارسال اسامی، هرکدام را در یک پیام جداگانه ارسال کنند.)
 
هرهفته، در پخش زنده این برنامه پنج نفر به قید قرعه انتخاب شده و زمان اعزام آن ها اعلام خواهد شد. تنها کافی است اطلاعات گفته شده را به سامانه پیامکی این برنامه به شماره 30001444 و یا از طریق پُل های ارتباطی این برنامه در فضای مجازی به نشانی @mokhatabtv3 ارسال کنند.
 
اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد و کارشناس این هفته برنامه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری خواهد بود.
 
برنامه مخاطب خاص یکی از برنامه های سازمان هنری رسانه ای اوج است که هر هفته بصورت زنده و مستقیم از کربلای معلی روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها