سردار محمودزاده خبر داد؛

افتتاح 134 پروژه عمرانی نیروی انتظامی در سراسر کشور

معاون مهندسی نیروی انتظامی از افتتاح 134 پروژه عمرانی ناجا که شامل خانه‌های سازمانی، کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، واحدهای پلیس راهور و فرهنگی ناجا است، خبر داد و گفت: این پروژه‌ها امروز افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ - 10October 2017
افتتاح 134 پروژه عمرانی نیروی انتظامی در سراسر کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار محمودزاده معاون مهندسی نیروی انتظامی در مراسم افتتاح مجتمع انتظامی شهید خرسندنیا شمیرانات اظهار داشت: در بین 134 پروژه افتتاحی امروز، پنج پروژه خانه‌های سازمانی وجود دارد که تعداد 89 واحد سازمانی در سطح کشور را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت و تاسیس 24 کلانتری، 8 پاسگاه در حوزه پلیس پیشگیری، 16 پاسگاه و برجک در حوزه مرزی، 13 پروژه در حوزه پلیس راهور و 13 واحد فرهنگی از دیگر پروژهای افتتاحی امروز نیروی انتظامی است.
 
سردار محمودزاده گفت: مرزبانی در حوزه مهندسی مرزی یک هزار و 176 کیلومتر راه ایجاد کرده است و 72 کیلومتر مسیر را بازسازی و لای روبی نموده است و همچنین 19 برجک و 4 گروهان مرزی و 8 پاسگاه مرزی را احداث کرده است.
 
معاون مهندسی ناجا با اشاره به مشکلات اعتباری و کمبود بودجه گفت: از آنجا که اعتبارات ما کم بوده، از کل 192 میلیارد تومان هزینه شده، 81 میلیارد تومان از محل درآمدهای ناجا به دست آمده و مبلغ 20 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز با استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز به مجموعه جذب شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین از مجموعه منابع و اماکن 36 میلیارد و 200 میلیون تومات جذب شده است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار