فرمانده مرزبانی استان ایلام:

زائران حسینی بدون روادید به مرز مهران مراجعه نکنند

فرمانده مرزبانی ایلام از برخورد شدید با قانون‌گریزان و مخلان امنیت مرز مهران خبر داد و گفت: به عموم زائران و هموطنان عزیز توصیه دارم برای سفر اربعین بدون مدارک قانونی و گذرنامه به مرز مهران مراجعه نکنند.
کد خبر: ۲۶۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ - 10October 2017

زائران حسینی بدون روادید به مرز مهران مراجعه نکنندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «یحیی الهی» فرمانده مرزبانی استان ایلام در جلسه ستاد اربعین که با حضور فرماندهان و معاونین، جانشین و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در ستاد استان برگزار شد، از برخورد شدید با قانون‌گریزان و مخلان امنیت مرزی در آستانه اربعین خبر داد.

وی با اشاره به تحرک، پویایی و پای کار بودن مرزبانان در نقطه به نقطه این مرز و بوم به خصوص دروازه بین‌المللی مهران در حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای امنیت پایدار آن، اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و صفر و همچنین افزایش تردد زائران و مسافرین از مرز بین‌المللی مهران، تمهیدات امنیتی مرزبانان هم با به کارگیری مرزبانان هوشیار، در دو بخش آقایان و نسوان و نیز بکارگیری پلیس افتخاری آموزش دیده آغاز شده است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام افزود: مرزبانان هوشیار در اجرای مقررات مرزی و بین‌المللی با آمادگی کامل در مرز مهران کنترل و اشرافیت لازم بر ترددها دارند و با مخلان امنیت مرزی و قانون‌گریزان به شدت برخورد می‌کنند.

الهی با اشاره به وجود افزایش چندین برابری زائران و مشتاقان حضرت اباعبدالله (ع) در تاسوعا و عاشورای امسال، گفت: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و مشکوکی مشاهده نشده است.

وی در پایان اضافه کرد: از عموم زائران و هموطنان عزیز در همراهی خوب خود با نیروهای امنیتی و مرزبانان تقدیر و تشکر می‌کنیم و توصیه دارم بدون مدارک قانونی و گذرنامه به مرز مهران مراجعه نکنند و در زمان برگشت به داخل کشور مراقب سوغاتی‌هایی که تهیه می‌کنند باشند چون تعداد زیادی از این سوغاتی‌ها ممکن است در داخل کشور ما قاچاق محسوب شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها