بازدید رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

رئیس و نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز، امروز (سه‌شنبه) از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۶۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ - 10October 2017
دیدار رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، رئیس و نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز ظهر امروز (سه‌شنبه) ضمن بازدید از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشش های دفاع مقدس خوزستان نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست صمیمی، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان اظهار داشت : خوزستان پایتخت دفاع مقدس بوده و هست و هر کس نیز وارد این شهر و استان می‌شود، باید این موقعیت را لمس کند.

«محمدجعفر فلسفی» رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیت‌های گسترده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در انجام کارهای بزرگی همچون آغاز گرداوری دانشنامه دفاع مقدس استان، انجام طرح مطالعاتی مرکز فرهنگی و تدوین و چاپ آثار فاخر در این حوزه، از اعلام آمادگی اعضا شورای شهر اهواز برای همکاری بیشتر در این زمینه‌ها خبر داد وا اظهار داشت: همه ما به نسل رزمندگان و شهدا و جانفشانی مردم اهواز و خوزستان بدهکار هستیم و هیچ مسئولی نباید فراموش کند که امنیت جایی که نشسته است، مرهون دوران طلایی دفاع مقدس است و ما نیز به‌عنوان منتخبین مردم تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را در اجرای برنامه‌هایش یاری کنیم.

در این نشست همچنین، «مهران باباپور» نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اهواز را بزرگ‌ترین و ماندگارترین هدیه به رزمندگان سراسر کشور دانست و اظهار داشت: همه موظفیم که به هر شکلی ورود نماییم تا این مرکز فرهنگی بتواند آئینه تمام نمای رشادت مردم ایران و به‌خصوص خوزستان قهرمان در دوران دفاع مقدس باشد.

پس از این نشست، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با سرکشی به واحدهای مختلف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، در جریان فعالیت‌های این اداره‌کل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار