امام جمعه نکا:

نیروی انتظامی در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن قرار دارد

امام جمعه شهرستان نکا با بیان اینكه كار نیروی انتظامی فوق العاده سنگین است، گفت: کارکنان ناجا خود را باید سرباز امام زمان (عج) بدانند؛ چرا كه امروز در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن نظام اسلامی قرار دارند و نماد مقابله با هرگونه ناهنجاری هستند.
کد خبر: ۲۶۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۲ - 11October 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت الاسلام «محمدباقر محمدی لائینی» امام جمعه شهرستان نکا در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی شهرستان نکا با تقدیر از تلاش كاركنان انتظامی در راستای برقراری امنیت، اظهار داشت: كار نیروی انتظامی بسیار سخت و طاقت‌فرساست.

وی بالاترین نعمت ها را نعمت امنیت عنوان كرد و گفت: یكی از كارهای مهمی كه نیروی انتظامی انجام می دهد ایجاد امنیت است و اگر این امنیت وجود نداشت هیچ كس نمی توانست به كارهای روزمره خود بپردازد و یك ملت را نگرانی و اضطراب فرا می گرفت.

محمدی لائینی نیروی انتظامی را نهادی پیشرو در مقابله با ناهنجاری های جامعه دانست و بیان داشت: وقتی مردم حضور سبز شما را در گوشه و كنار شهر و محلات مشاهده می نمایند، احساس امنیت می كنند.

وی با بیان اینكه كار نیروی انتظامی فوق العاده سنگین است، خطاب به نیروهای انتظامی گفت: البته شما خود را باید سرباز امام زمان (عج) بدانید چرا كه امروز در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن نظام اسلامی قرار دارید و نماد مقابله با هرگونه ناهنجاری هستنید.

امام جمعه شهرستان نکا در پایان گفت: وقتی مردم بدون دغدغه و استرس و با امنیت كامل به فعالیتشان ادامه دهند برای همه ما بسیار لذت بخش خواهد بود، ما باید با همکاری و برادری این روند مثبت را درشهرستان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها