مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در گفتگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

تشییع شهدای گمنام با حضور خانواده شهید حججی در قم/ اعلام مشخصات 8 شهید بی نشان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضمن اعلام مشخصات هشت شهید بی نشان گفت: خانواده شهید سرافراز «محسن حججی» نیز در مراسم تشییع شهدا در روز پنجشنبه 20 مهر حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۲۶۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۹ - 11October 2017

سرهنگ «احمد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم، با گرامیداشت ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: هشت شهید بزرگوار و بی نشانی که قرار است روز پنجشنبه در قم تشییع شوند، عمدتا تفحص شده در مناطق عملیاتی خیبر، والفجر 8، محرم و بدر هستند.

وی افزود: سه شهیدی که در روز پنجشنبه پس از تشییع در مدرسه علمیه معصومیه قم خاکسپاری می شوند، شهید 23 ساله مربوط به عملیات خیبر، جزیره مجنون، در سال62، شهید 23 ساله مربوط به عملیات محرم، منطقه شرهانی در سال 61 و شهید 17 ساله مربوط به عملیات بدر، شرق دجله، سال 63 می باشند.

دبیر ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام قم افزود: دو شهید 16 و 17 ساله مربوط به عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه ام الرصاص، سال 64 نیز پس از تشییع، روز جمعه 21 مهر در پارک سلفچگان به خاک سپرده خواهند شد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور قم نیز میزبان شهیدی 18 ساله مربوط به عملیات محرم، منطقه شرهانی در سال 61 و 24 ساله مربوط به عملیات بدر در شرق دجله، سال 63 می باشند که طی روزهای هفته آینده در این دانشگاه خاکسپاری خواهند شد.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: آمادگاه شهید فراشاهی قم نیز میزبان شهید گمنامی 21 ساله مربوط به عملیات خیبر، جزیره مجنون در سال 62 خواهد بود که مراسم خاکسپاری این شهید عزیز نیز در هفته آینده برگزار می شود.

وی یادآور شد: خانواده شهید بزرگوار مدافع حرم، شهید محسن حججی نیز روز پنجشنبه در مراسم تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس که از حرم حضرت معصومه(س) به سمت مدرسه علمیه معصومیه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار