امام جمعه اردبیل:

هیچ اقدامی در آمریکا بدون برنامه‌ریزی انجام نمی‌شود

امام جمعه اردبیل گفت: هیچ اقدامی در آمریکا بدون برنامه‌ریزی انجام نمی‌شود و تنها مخالفتی که اخیرا آمریکا با همه پرسی کردستان عراق داشت به دلیل مخالفت‌های جهانی و از دست ندادن جایگاه و ائتلاف خود بود.
کد خبر: ۲۶۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰ - 11October 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل اظهار داشت: آمریکا همیشه درصدد پیاده‌سازی برنامه‌های شیطانی است به طوری که همیشه برخی کشورها زیرپای آن قرار دارند و تورم و رکود اقتصادی همراه با تحریم‌ها در برخی کشورها نمونه‌ای از اقدامات خصمانه است.

وی افزود: هیچ اقدامی در آمریکا بدون برنامه‌ریزی انجام نمی‌شود و تنها مخالفتی که اخیرا آمریکا با همه پرسی کردستان عراق داشت به دلیل مخالفت‌های جهانی و از دست ندادن جایگاه و ائتلاف خود بود که تمامی این موارد به وضوح مشهود است و باید مورد توجه واقع شود.

امام جمعه اردبیل گفت: منافع ملی تنها خواسته و هدف دشمنان و آمریکاست که متاسفانه ما در عرصه منافع ملی به خوبی عمل نکرده‌ایم که این موارد راه را برای گستاخ‌تر کردن دشمنان فراهم کرده که به همین منظور باید بدانیم چه می‌گوییم و هزینه حرفی را که می‌زنیم را پرداخت کنیم.

عاملی بیان کرد: انتظار ما از پاسداران سپاه این است که در تربیت و رشد تحلیل‌گران سعی و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و نسبت به چاپ مقاله‌های معتبر با برنامه‌ریزی پیش بروند چرا که تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای جهان یک امر لازم و ضروری است و تحلیل‌گران قوی باید به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران موفق عمل کنند.

وی تصریح کرد: پررنگ شدن تعالیم اسلامی، فقهی و فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود و صیانت و نظارت‌ها قوی شود چرا که دشمنان می‌خواهند از هر فرصتی بر روی گزینه شکسته شدن هیمنه سپاه و تنزل جایگاه اجتماعی آن تلاش می‌کنند و تمامی این موارد نیاز به علم و تحلیل قوی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار