به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

تقدیر فرماندهان ارتش و سپاه از زحمات کارکنان نیروی انتظامی

فرماندهان ارتش و سپاه در سراسر کشور با حضور در فرماندهی انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها، هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این نیرو تبریک گفتند و از زحمات آنان تقدیر کردند.
کد خبر: ۲۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ - 11October 2017
تقدیر فرماندهان ارتش و سپاه از زحمات کارکنان ناجا
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، فرماندهان ارتش و سپاه در استان‌های سراسر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
طی این دیدارها، فرماندهان ارتش و سپاه ضمن تبریک هفته ناجا به کارکنان خدوم آن نیرو بر لزوم هماهنگی و وحدت نیروهای مسلح تاکید کردند.
 
همچنین فرماندهان کل سپاه و ارتش طی پیام‌های جداگانه‌ای، این هفته را به فرمانده ناجا و کارکنان نیروی انتظامی تبریک گفتند.
 
در متن پیام امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش آمده است: 

«کونوا قوامین لله شهداء بالقسط

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و تمامی کارکنان مومن، جان برکف و فداکار آن نیروی ارزشی که با اهداء شهدای گرانقدر، مقتدرانه در راه تأمین امنیت و آسایش ملت بزرگ ایران اسلامی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روزافزون شما و کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو عنایات خاصه قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عجل تعالی الله فرجه شریف) تحت زعامت و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.»

همچنین در پیام سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه آمده است:
 
«فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

سلام علیکم

هفته نیروی انتظامی یادآور نعمت بی بدیل امنیت و آرامش پایداری است که به برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های دلاور مردانی، همچون نیروهای مومن و فداکار نیروی انتظامی و علیرغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی پلیدشان، به وجود آمده است، همان صیانت‌مردانی که الحمدالله تاکنون با مدیریت جنابعالی به عنوان فرماندهی مومن، انقلابی، توانمند، ولایتمدار و بصیر و با اقدامات شجاعانه، مقتدرانه و انقلابی توانسته‌اند سطح مطلوبی از استحکام، پیوستگی و ارتقاء امنیت و آرامش را برای امت خداجوی ایران اسلامی رقم بزنند و این مهم که از تحرک و پویایی، توانمندسازی، ارتقاء و توسعه توان و آمادگی، تحکیم نظم و انضباط فردی و سازمانی به همراه استحکام روحی و معنوی، توسعه کمی و کیفی آموزش‌های انفرادی و یگانی نیز نشأت گرفته، بی‌شک نقش فرماندهی و مدیریت هوشمندانه و مدبرانه توأم با روحیه معنوی و انقلابی آن برادر عزیز را برجسته می‌نماید.

اینجانب ضمن تعزیت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفایش و با تجلیل از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی جنابعالی و کارکنان انقلابی و ولایتمدار نیروی انتظامی در صیانت از نظم و امنیت ایران اسلامی، یاد و خاطره شهدای والامقام گرانقدر این عرصه از جهاد مقدس را گرامی داشته و هفته نیروی انتظامی را به شما و فرمانده عاشورایی و دلداده آل لله علیه السلام و دیگر فرماندهان و نیروهای خدوم و جانفشان آن نیرو تهنیت عرض می‌نمایم.

از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون‌تان را در تداوم پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، امنیت عمومی پایدار، حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار