سرلشکر صفوی تاکید کرد؛

لزوم اشراف اطلاعاتی ناجا نسبت به تهدیدات منطقه

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی انتظامی باید به تکنولوژی‌های روز مجهز شود، گفت: مدیریت امنیتی، سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار از ماموریت‌های اصلی پلیس است.
کد خبر: ۲۶۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ - 11October 2017
نیروی انتظامی، نیرویی سربلند، مقتدر، مومن، هوشمند، کارآمد، مردم دار و مردم یار است.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در نیروهای مسلح صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی، نیرویی سربلند، سرافراز، مقتدر، مومن، هوشمند، کارآمد، مردم‌دار و مردم‌یار است.

وی افزود: فرماندهی ماموریت‌های انتظامی و مرزبانی با توجه به گستردگی جغرافیایی استان، 370 کیلومتر مرز مشترک با کشوری ناامن و همچنین تنوع طوایف و قومیت‌ها بسیار دشوار است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: مدیریت امنیتی، سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار از ماموریت‌های اصلی شما است، لذا باید وظایف قانونی خود را به خوبی بشناسید.

سرلشکر صفوی افزود: اشراف اطلاعاتی نسبت به تهدیدات استان و آینده‌نگری را تقویت کنید و به تکنولوژی‌های روز مجهز شوید.

وی گفت: حوادث در کشور ما از نوع «غیر مترقبه» است، بنابراین آمادگی عملیاتی در نیروهای مسلح پس از اشراف اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه نیروهای انتظامی برای ضربه به دشمن نیازمند شجاعت و دقت هستند، بیان داشت: پیشگیری به موقع و قبل از وقوع و شناسایی آسیب‌های اجتماعی منجر به ناامنی، از دیگر شاخص‌های مهم در انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌های پلیسی است.

سرلشکر صفوی افزود: پلیس کشور ما در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نباید دچار روزمرگی شود و همواره باید به دنبال دستیابی به فناوری‌های نوین و ارتقای سطح آموزش باشد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نسبت به مجرمان و متخلفان با صلابت و قدرت اقدام و ارتباط مستقیم خود با بدنه جامعه را حفظ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها