سردار اشتری:

نیروی انتظامی آماده همکاری با پلیس‌های جهان است

فرمانده نیروی انتظامی در جمع سفرا و کارداران کشورهای مختلف در ایران گفت: نیروی انتظامی آماده همکاری با پلیس‌های جهان است.
کد خبر: ۲۶۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 11October 2017
نیروی انتظامی آماده همکاری با پلیس‌های جهان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در نشست فرماندهان ناجا با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین المللی مستقر در تهران اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی ایران با پیشرفت‌هایی که داشته آماده همکاری با پلیس‌های دیگر کشورهاست.

وی افزود: برقراری امنیت داخلی یکی از وظایف نیروی انتظامی است که با تمام توان در حال انجام آن هستیم تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
 
سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت‌های خود به دنبال استفاده از تجهیزات نوین است و‌ علاوه بر برقراری امنیت در ایران، می‌تواند به امنیت بین الملل کمک کند.
 
فرمانده ناجا با اشاره ناامنی‌های منطقه افزود: خوشبختانه با تلاش ماموران نیروی انتظامی از امنیت پایدار و فراگیری در کشور برخوردار هستیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با حضور در مرزهای آبی و‌ خاکی با همکاری دیگر نیروهای مسلح حافظ مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند‌. 
 
سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی با تمام تحرکان دشمنان در مرزها برخورد می‌کند. 
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: نیروی انتظامی در سال گذشته در ماموریت‌های مختلف توانست بیش از 650 تن انواع مواد مخدر را کشف کند که اغلب این کشفیات در مرزها بوده است. همچنین در 7 ماه نخست امسال 400 تن انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 
 
سردار اشتری در ادامه با اشاره به 4 هزار شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر افزود: از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم ما را در مبارزه با مواد مخدر همراهی کنند و از تبلیغات دروغین علیه ایران خودداری کنند.
 
فرمانده ناجا همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با جرایم سایبری گفت: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد 40 درصدی جرایم سایبری هستیم. همچنین یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی مقابله با ورود کالای قاچاق به کشور است و خوشبختانه رشد 30 درصدی در کشفیات کالای قاچاق داشتیم.
 
سردار اشتری افزود: همکاران من در نیروی انتظامی آمادگی مقابله با هر نوع تهدید را دارند و رشد خوبی در مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت اجتماعی داشتیم. برای مقابله با جرایم نوظهور و برقراری امنیت کشورها باید همکاری چند جانبه داشته باشیم.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه سالیانه پلیس اینترپل در کشور چین گفت: با حمایت ایران و چند کشور دیگر و علی‌رغم کارشکنی چند کشور، فلسطین عضو اینترپل شد. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها