امام جمعه بافت:

دشمن با روحیه استکبارستیزی مردم ایران مشکل دارد

امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه به برکت خون و حرکت شهداست که این کشور امنیت دارد، گفت: استکبار جهانی با کلمه شهدا، امام حسین (ع) و گریه برای اهل بیت (ع) مشکلی ندارد؛ بلکه با شعور حسینی و روحیه استکبارستیزی مردم ما مشکل دارد.
کد خبر: ۲۶۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 11October 2017
دشمن با روحیه استکبارستیزی مردم ایران مشکل داردحجت‌الاسلام «علی مهدی‌زاده» امام جمعه بافت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان، با اشاره به حضور پر برکت یک شهید گمنام در این شهرستان، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از حضرت سید الشهدا (ع) و مدیریت معمار این انقلاب و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با رویکرد استکبارستیزی توانسته به عنوان یک نظام پیشرو برای ظهور امام زمان (عج) تجلی پیدا کند.
 
وی عنوان کرد: شهدای بزرگوار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امام‌زادگان و ستارگان درخشانی هستند که انقلاب اسلامی را بیمه نمودند و این درخت تنومند اسلام  را با خون خود آبیاری کردند.
 
مهدیزاده گفت: شهدا برای حفظ اسلام جان دادند و آنها با گذشت و ایثار خود، راه درست را به ما نشان  دادند و شهدای گمنام با حماسه‌آفرینی‌های خود به جهت هدایت خلق و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا می‌کنند.
 
امام جمعه بافت افزود: هر زمان کشور، مردم و مسئولین ما خدای ناکرده با چالش مواجه می‌شوند و مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند را فراموش می‌کنند، آنها با ورود خود تلنگری به ما می‌زنند که ما هنوز نگهبان و پشتیبان ولایت فقیه، حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن هستیم.
 
وی ادامه داد: نمونه حضور به موقع شهدا را می‌توان به ورود پیکر مطهر شهدای غواص به کشور عزیزمان اشاره کرد که آن ایام دولت با چالش برجام روبرو بود و دنیا ایران‌هراسی به راه انداخته بود و شهدا به موقع آمدند و عزت، وحدت و یکپارچگی  را برای ما به ارمغان آوردند.

مهدیزاده تصریح کرد: به برکت خون و حرکت شهداست که این کشور امنیت دارد و استکبار جهانی با کلمه شهدا، امام حسین (ع) و گریه برای اهل بیت (ع) مشکل ندارد بلکه با شعور حسینی و روحیه استکبارستیزی مردم ما مشکل دارد.

وی با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی ملت ایران امروز برای دنیا الگو شده است، ادامه داد: با حفظ این روحیه و تفکر، جوانان ما باید در برابر آماج توطئه‌های دشمن به مقابله بپردازند.

مهدیزاده اظهار داشت: امروز الگوی جوانان امثال حججی‌ها هستند که با ایثار، گذشت و شجاعت، تصویری زیبا برای همگان به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه بافت در ادامه به جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بافت پرداخت و افزود: دانشگاه آزاداسلامی شهرستان بافت میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام در ایام شهادت امام سجاد (ع) خواهد بود که قبل از آن نیز شهرستان بافت افتخار این را داشته است که میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان باشد.

وی ادامه داد: پیکر مطهر 3 شهید در تپه شهداء شهر بافت و دو شهید دیگر در شهر بزنجان خاکسپاری شده‌اند که حضور شهدا در این مکان‌ها، باعث شده برای ما برکت و عزت به ارمغان آورند.

مهدیزاده افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام یک‌شنبه 23 مهرماه همزمان با شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار این شهرستان در حوزه علمیه امام حسین (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

امام جمعه بافت عنوان کرد: صبح روز دوشنبه 24 مهرماه همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع)  ساعت 7:30 مراسم زیارت عاشور در معراج شهدا انجام خواهد شد و بعد از آن پیکر مطهر شهید بر روی دستان مردم مومن و خداجوی این شهرستان از میدان امیرکبیر به سمت دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و در این دانشگاه تدفین خواهند شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها