خبرنگار صدا و سیما در جبهه مقاومت:

جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی ایجاد ناامنی در سوریه است

حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما در جبهه مقاومت گفت: یکی از بزرگترین اهداف ایجاد ناامنی در سوریه، نظام جمهوری اسلامی ایران و بر هم زدن امنیت ایران است.
کد خبر: ۲۶۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 11October 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، پیش از ظهر امروز مراسم «شور و شعور حسینی، از دفاع مقدس تا مدافعان حرم» با حضور جمعی از کارمندان بسیجی و مسئولین در فرهنگ‌سرای شهرداری یزد برگزار شد.

«حسن شمشادی» که از آغاز «فتنه شام» تا امروز، در بخش‌های مختلف خبری رسانه ملی، روایت اوضاع و احوال دمشق، حلب، حمص،‌ ادلب، درعا، حما و جای جای سوریه را بیش از همه از او شنیده‌ایم؛ سخنران اصلی این مراسم بود.

شمشادی با اشاره به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، ترور و منا اظهار داشت: من از مهر 89 یعنی پنج ماه قبل از آغاز اتفاقات منطقه در سوریه بودم؛ حجم آتش از نظر رسانه‌ای بی‌سابقه بود؛ شبکه‌های العربیه و الجزیره شبانه روز تبلیغات می‌کردند؛ این تبلیغات به گونه‌ای مثمر ثمر بود که همه متحد شده بودند که بشار اسد می‌رود.

کارشناس مسایل منطقه در راستای روشنگری اذهان عمومی ادامه داد: یکی از بزرگترین اهداف ایجاد ناامنی در سوریه، نظام جمهوری اسلامی ایران و بر هم زدن امنیت ایران می‌باشد و برای حفظ امنیت و آرامش ایران، رزمندگان ما در سوریه دفاع و شهادت را انتخاب کرده‌اند.

خبرنگار صدا و سیما در جبهه مقاومت با اشاره به وصیتنامه شهیدان «محمدحسین حمزه» و «سید سجاد طاهرنیا» تصریح کرد: این عزیزان در وصیتنامه‌های خود آورده‌اند که علی‌رغم علاقمندی به خانواده و فرزندانشان، دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جلوگیری از هجوم بیگانگان به میهن اسلامی، حضور در جبهه مقاومت را انتخاب کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی ایجاد ناامنی در سوریه است
جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی ایجاد ناامنی در سوریه است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار