قشقاوی:

مبارزه با جرایم نیازمند همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی است

معاون وزیر امور خارجه گفت: مبارزه با جرایمی که در بسیاری از کشورها مشترک است، نیازمند همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی است.
کد خبر: ۲۶۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 11October 2017
مبارزه با جرایم نیازمند همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حسن قشقاوی» معاون وزیر امور خارجه در نشست فرماندهان نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین المللی مستقر در تهران اظهار داشت: پلیس سرافراز ما همواره آمادگی کامل دارد، تا از کانال‌های دیپلماتیک در قالب اینترپل و روابط دوجانبه همکاری گسترده و بین‌المللی با کشورهای دیگر داشته باشد.

وی ادامه داد: در جوامع امروز که پلیس جهان و منطقه با مشکلات مشترکی مواجه است، بیش از پیش همکاری فی مابین پلیس‌های کشورهای مختلف را می‌طلبد.

قشقاوی گفت: مبارزه با تروریسم، مبارزه با جرائم سازمان یافته، مبارزه با جرائم سایبری، مبارزه با جعل و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر از جمله مواردی است که مشکلات مشترک کشورهای مختلف است.

معاون وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: به برکت اراده مصمم فرمانده نیروی انتظامی و وزیر امور خارجه هیچ محدودیتی در همکاری‌ها وجود ندارد و پلیس جمهوری اسلامی ایران با بعضی از کشورها همکاری دارد.
 
وی افزود: ما با بیش از 70 درصد کشورها روابط داریم و اتباع تمام کشورها به‌ جز 11 کشور می‌توانند روادید جهانگردی تا سه ماه دریافت کنند.

قشقاوی خاطرنشان کرد: تمام فرودگاه‌های ما آمادگی پذیرش اتباع 180 کشور را دارد و پلیس ایران آماده همکاری با پلیس‌های دیگر کشورهاست.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها