ابوترابی‌فرد:

پیروزی‌های مقاومت اسلامی نشان‌دهنده ظرفیت‌های جهان اسلام است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بر اهمیت ادامه راه انبیا توسط رهبران جهان اسلام تاکید کرد و گفت: پیروزی‌های مقاومت اسلامی نشان‌دهنده ظرفیت‌های جهان اسلام است.
کد خبر: ۲۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 11October 2017
پیروزی‌های مقاومت اسلامی نشان‌دهنده ظرفیت‌های جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، «سید محمدحسن ابوترابی فرد» نماینده سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اولین اجلاس بین المللی «نقش اتحادیه‌های جهانی تقریب نهاد نخبگان جهان اسلام در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت» با تشکر از دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای تشکیل این جلسه، به وحدت بشریت در دوران ابتدایی خلقت انسان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از رشد علمی، فرهنگی و سیاسی بشر، زمینه های اختلاف میان انسان‌ها فراهم شد، به همین دلیل خداوند پیامبران را با کتب آسمانی در مسیر زندگی بشر قرار داد تا این وضعیت را مدیریت کنند.
 
وی با تاکید بر تداوم راه انبیا توسط حضار جلسه، به قرآن و سنت پیامبر و امامان معصوم به عنوان دو عنصر ضروری برای الگوگیری در طی مسیر رهبری مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس روایات اسلامی هرکسی که امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بکارگیری ظرفیت‌های انباشته در جهان اسلام، نهضت مقاومت اسلامی و پیروزی‌های محور مقاومت در سراسر جهان بویژه کشورهای غرب آسیا را سندی برای این موضوع برشمرد.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار