محمدرضا حججی:

«محسن» ذره‌ای از صراط مستقیم منحرف نشد

محمدرضا حججی گفت: اگر جوانان به دنبال دلیل موفقیت شهید حججی هستند باید بدانند که راهی که این شهید در آن قدم گذاشت همان راه سیدالشهدا (ع) و مکتب اهل‌ بیت (ع) بود و حتی ذره‌ای از صراط مستقیم منحرف نشد.
کد خبر: ۲۶۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 11October 2017
جوانان باید بفهمند چرا رهبر محسن را حجت خداوند نامیدندبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، پیش از ظهر امروز مراسم تجدید میثاق اهالی رسانه استان اصفهان با شهدای مدافع حرم به ویژه شهید «محسن حججی» با حضور خیل عظیم شهروندان و اهالی رسانه بر مزار این شهید والامقام برگزار شد.

«محمدرضا حججی» پدر شهید محسن حججی با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از مردم عزیز ایران برای حضور در مراسم تشییع این شهید والامقام اظهار داشت: توصیه‌ام به جوانان عزیز این است که روی همان نکته‌ای که رهبری معظم فرمودند «حججی حجت خدا بر مردم شد» تحقیق کنند که چرا رهبری این را فرمودند و دلیل حجت شدن محسن چه بود و به نتیجه برسند چرا که اینگونه قطعاً راه سعادت را خواهند پیمود.

پدر شهید حججی درباره صفات بارز فرزند شهیدش گفت: از ویژگی‌های بارز این شهید افتادگی، مخفی بودن، احترام به والدین، احترام به همه، رعایت اجرای تمام احکام الهی چه واجب و چه مستحب، نماز اول وقت و نماز شب بود؛ اگر جوانان به دنبال دلیل موفقیت شهید حججی هستند باید بدانند که راهی که این شهید در آن قدم گذاشت همان راه سیدالشهدا (ع) و مکتب اهل‌ بیت (ع) بود و حتی ذره‌ای از صراط مستقیم منحرف نشد.

مادر این شهید مدافع حرم نیز در این مراسم بیان داشت: توصیه این شهید به جوانان این بود که راه شهیدان را ادامه دهند و نگذارند خون آن‌ها پایمال شود.

همچنین از ویژگی‌های بارز این شهید ایمان و اخلاص، احترام بی‌مانند به والدین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار