انتشارات سوره مهر عرضه کرد؛

عرضه بیش از هزار عنوان کتاب الکترونیک مقاومت

انتشارات سوره مهر تاکنون بیش از هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات و هنر انقلاب اسلامی در قالب نسخه الکترونیک برای مخاطبان و علاقه‌مندان به دفاع مقدس و مقاومت عرضه کرده است.
کد خبر: ۲۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 11October 2017
عرضه بیش از هزار عنوان کتاب الکترونیک مقاومتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، انتشارات سوره مهر تاکنون هزار و 100 عنوان کتاب خود را در قالب نشر الکترونیک برای مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عرضه کرده است.

تولید و عرضه کتاب‌های الکترونیک به منظور دسترسی آسان مخاطبان به این آثار با کمترین هزینه انجام می‌شود. از جمله آثاری که به تازگی در این قالب عرضه شده است، می‌توان به کتاب «برسد به دست خانم ف» نوشته راحله صبوری اشاره کرد. این اثر خاطرات سیداحمد نبوی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. از دیگر آثاری که به تازگی در این قالب عرضه شده، «پوتین قرمزها» نوشته فاطمه بهبودی است.

این اثر خاطرات مرتضی بشیری، بازجو و مدیر مسئول جنگ روانی قرارگاه خاتم الانبیا را روایت می‌کند. «پوتین قرمزها» از چند وجه قابل توجه است، یکی از موضوعاتی که در این کتاب سبب جذب مخاطب می‌شود، پرداختن به اسرای عراقی حاضر در ایران است.

«ماموستا» عنوان یکی دیگر از کتاب‌هایی است که اخیراً در قالب کتاب الکترونیک عرضه شده است. این اثر، دربردارنده خاطرات و زندگی‌نامه ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه است که به قلم علی رستمی به نگارش درآمده است.

«برادر انگلستان»، «عدم» مجموعه شعر محمود حبیبی کسبی، «ما هم هستیم» اثر سیدمیثم موسویان، «لبخندهای مستند» اثر سعید بیابانکی و ... از جمله جدیدترین آثاری است که در قالب نشر الکترونیک در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار