برگزاری همایش عاشورایی «کودکان کربلا» در لرستان

همزمان با هفته ملی کودک، مراکز فرهنگی هنری کانون از سراسر استان لرستان در همایش فرهنگی، ادبی و هنری عاشورایی «کودکان کربلا» در خرم‌آباد به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۲۶۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ - 11October 2017
برگزاری همایش عاشورایی «کودکان کربلا» در لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، همایش فرهنگی، ادبی و هنری عاشورایی «کودکان کربلا»، امروز (چهارشنبه) همزمان با گرامی‌داشت هفته ملی کودک، در مرکز شماره ۵ خرم‌آباد با حضور بیش‌ از ۸۷ شرکت کننده برگزار شد.

این همایش با هدف آشنایی هر چه بیشتر اعضا و مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون با فرهنگ عاشورایی و زیبایی‌های واقعه کربلا، در سه بخش فرهنگی شامل معرفی آیین‌های عزاداری عاشورایی در لرستان، بخش ادبی شامل شعر و داستان و دل‌نوشته‌های عاشورایی و در بخش هنری با عنوان عکس و نقاشی و سفال‌گری برگزار شد و شرکت‌کنندگان با ارائه آثار خود به رقابت پرداختند. همچنین در این همایش، مداحی و دکلمه شعر عاشورایی توسط کودکان و نوجوانان لرستان اجرا با اهداء لوح تقدیر و جایزه به برگزیدگان پایان یافت.

یادآور می‌شود، در بخش اعضا، «ایمان شعبان» از مرکز شماره ۳ «بروجرد»، «فائزه میرزایی» از مرکز «کوهدشت»، «سحر عزیزی» از مرکز «نورآباد»، «مهدیه منور» از مرکز شماره ۳ «بروجرد»، «آریسا رجبیان» از مرکز شماره ۵ خرم‌آباد، «شیرین زهرا شرفی» از مرکز شماره ۳ خرم‌آباد، «فاطمه حسنوند» از مرکز شماره یک خرم‌آباد، «روشنک عطایی‌پور» از مرکز شماره ۴ خرم‌آباد، «هوناز خسروانی» از مرکز شماره ۵ خرم‌آباد و «تیام رشنو» از مرکز شماره ۵ خرم‌آباد برگزیده شدند.

در بخش مربیان نیز  «فرزانه شهسواری» مربی ادبی مرکز «الیگودرز»، «بهناز ابوالوفایی» مربی ادبی مرکز کوهدشت، «سید محسن حسینی» مربی ادبی مراکز «دورود» و «ازنا»، «علی اصغر کرمی» مربی کتابخانه سیار شهری و «حامد دالوند» مربی کتابخانه سیار  برگزیده شدند.

انتهای خبر/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار