مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

حضور شهدای گمنام، غبار غفلت را از دل‌های زنگار گرفته می‌زداید

سرهنگ پاسدار «احمد حسینی» گفت: حضور و تشییع پیکرهای شهدای بی‌نشان، غبار غفلت و فراموشی را از دل‌های زنگار گرفته می‌زداید و بار دیگر عطر و بوی شهدا را در فضای شهر می‌پراکند.
کد خبر: ۲۶۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 12October 2017
حضور شهدای گمنام غبار غفلت از دل های زنگار گرفته می زدایدبه گزارش دفاع پرس از قم، سرهنگ پاسدار «احمد حسینی» در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری این شهر برگزار شد، با تقدیر از همکاری دستگاه‌های استان در طول هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همه این تلاش‌ها و همدلی‌ها منجر به اجرای 1600 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان شد.

وی موضوع تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: پیکرهای مطهر شهدا بعد از 30 الی 35 سال تشییع می‌شوند و آیین تشییع و تدفین، بهانه‌ای برای شستشوی دل‌های زنگار گرفته و غافل است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: سن این شهدای عزیز 16، 17، 21، 23 و 24 ساله است که مربوط به عملیات «محرم» در آبان 61، عملیات «خیبر»، عملیات «بدر»، عملیات «والفجر8» در بهمن 64 و مناطق عملیاتی شرق رودخانه «دجله» و منطقه عمومی «فاو» هستند.

وی با اشاره به عدم شناسایی خانواده این شهیدان والامقام، تأکیدکرد: امیدواریم که حضور باشکوه همه عزیزان، خلأ وجود خانواده این شهیدان را پر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار