با هدف معرفی آسیب های مخرب رسانه های خارجی صورت می گیرد

ارائه مشاور رایگان به بازدید کنندگان نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب

موسسه فرهنگی ندای فطرت در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی درباره آسیب های مخرب رسانه های خارجی و معرفی رسانه های برتر داخلی مشاوره رایگان ارائه می دهد.
کد خبر: ۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 26August 2014

ارائه مشاور رایگان به بازدید کنندگان نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب

حجت الاسلام علی قهرمانی کارشناس موسسه فرهنگی ندای فطرت در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگارفرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این موسسه یک مجموعه حوزوی است که درباره آسیب شناسی رسانه ای با بسیجیان همکاری می کند .

کارشناس فرهنگی موسسه ندای فطرت اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه اتفاق خوبی است که به مباحث مقابله با آثار رسانه ای که می تواند بسیار آسیب زا می باشد پرداخته است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم مخاطبان رسانه ها را با آسیب های فردی دینی فرهنگی اجتماعی تربیتی و روانی آشنا کنیم باید در یک فضای خیلی صمیمی و در قالب یک مشاوره دوستان به آنها صحبت کنیم که در این غرفه از نمایشگاه مشاوره رایگان انجام می شود.

قهرمانی با بیان اینکه مخاطبان را با کلید واژه های آسیب زا آشنا می کنیم بیان داشت: بعد از آشنایی با این کلید واژها و مشخص کردن آسیب های رسانه های مختلف مخاطبان را به سمت آثار برتر داخلی هدایت می کنیم.

کارشناس موسسه فرهنگی موسسه ندای فطرت با اشاره به نقد آثار خارجی گفت: علاوه بر نقد  آثار خارجی اثار داخلی را نیز باید نقد علمی کنیم زیرا ممکن است بصورت ناآگاهانه در فضای آنها حرکت کرده که بسیار مخرب می باشد.

قهرمانی افزود: اگر جلسات نقد برای تولید کنندگان داخلی در چنین نمایشگاهها و فضاهای علمی برگزار شود می تواند در تولید آثاری که بتواند با رسانه های خارجی آسیب زا مقابله کند همچنین با فرهنگ و دین ما همخوانی داشته باشد موثر است.

وی با اشاره به رسانه های داخلی بیان داشت: رسانه داخلی یکی از نزدیک ترین و سالم ترین رسانه های موجود در دنیا است.

کارشناس موسسه ندای فطرت گفت: یکی از مشکلات آثار داخلی از لحاظ گرافیک و نرم افزار و دیگری محتوای آنهامی باشد. زیرا گاهی ناآگاهانه همان محتوای رسانه های خارجی با کمی تغییر عرضه شده که باید در حفظ تفاوت رسانه داخلی با خارجی بصورت مبنایی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار