سردار اشتری:

امنیت امروز ایران مثال‌زدنی است

فرمانده نیروی انتظامی امنیت امروز ایران را مثال‌زدنی دانست و گفت: این امنیت را مدیون امام خمینی (ره)، شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.
کد خبر: ۲۶۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ - 12October 2017
امنیت امروز ایران مثال‌زدنی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، در جمع کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» برنامه‌های خود را شروع کرد. بالاترین نعمت برای هر کشور امنیت است و این نعمت بزرگ در کشور ما وجود دارد.

وی امنیت امروز ایران را مثال‌زدنی دانست و افزود: با وجود ناامنی‌های موجود در منطقه و اقداماتی که گروه‌های تروریستی انجام داده‌اند، ایران کشوری امن است و این امنیت را مدیون امام خمینی (ره)، شهدای دفاع مقدس و هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.
 
فرمانده ناجا در ادامه عنوان کرد: با بنیانگذار انقلاب اسلامی میثاق می‌بندیم که برای امنیت کشور تا پای جان ایستادگی و از بیش از ۸  هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای ایران اسلامی دفاع کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی در مسئولیت‌هایی که داشته به خوبی عمل کرده است و گواه این حرف شهدایی هستند که ناجا در طول سال‌های گذشته تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به ماموریت‌های ناجا گفت: مجموعه نیروی انتطامی کاری را انجام  می‌دهد که به فرموده امام خمینی (ره) عبادت است و به فرموده امام خامنه‌ای کسانی که در نیروی انتظامی کار می‌کنند، جزء مجاهدین فی سبیل الله هستند، که این افتخار بزرگی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم برقراری امنیت در همه ابعاد بیان کرد: امنیت ابعاد مختلفی دارد و امروز امنیت زمینه‌ساز اشتغال، علم‌آموزی و پیشرفت در زمینه‌های مختلف است؛ لذا ما در مجموعه نیروی انتظامی باید به گونه‌ای عمل کنیم که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه باید سهم دستگاه‌ها در برقراری امنیت مشخص شود، گفت: دستگاه‌ها و مردم باید در برقراری امنیت با نیروی انتطامی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها