حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی:

پلیس در میان مردم جایگاه بسیار خوبی دارد

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: پلیس در میان مردم جایگاه بسیار خوبی دارد و میزان بالای رضایت عمومی از ناجا جزء افتخارات نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۲۶۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ - 12October 2017
پلیس در میان مردم جایگاه بسیار خوبی دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن خمینی» تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) صبح امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ناجا با آرمان‌های امام (ره) اظهار داشت:  امروز با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته و با توجه به اعلام رضایت فرمانده معظم کل قوا شاهد هستیم که پلیس در میان مردم جایگاه بسیار خوبی دارد.
 
وی میزان بالای رضایت عمومی از عملکرد ناجا را جزء افتخارات نیروی انتظامی برشمرد و افزود: رسیدن از رتبه ۱۲ به رتبه چهار یک پیشرفت بسیار خوب برای نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام  خمینی در ادامه با اشاره به فرازهایی از بیانات امام (ره) گفت: بحث نظم تشکیلاتی یکی از بیانات مهم امام خمینی (ره) بود و ایشان بر این تاکید داشتند که همه باید تابع دستورات و مقررات باشند.

وی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی باید مواظب باشند که با ارباب رجوع به نحو صحیحی برخورد و به ‌گونه‌ای عمل کنند تا فرد مراجعه‌کننده فکر نکند با دشمن روبه‌رو شده است. ماموران باید خود را همدرد فرد مراجعه‌کننده بدانند.

تولیت مرقد مطهر امام (ره) به دومین فراز از سخنان امام راحل اشاره و عنوان کرد: در کلام امام (ره) به حفظ اسلام ‌و جمهوری اسلامی بسیار اشاره شده و از ویژگی‌های یک سازمان این است که در راستای اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا، دنیای زورگویی و دروغگویی شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید بتواند با تشخیص درست و به موقع حوادث با آن‌ها مقابله کند.

حجت‌الاسلام خمینی با بیان اینکه عمل مطابق قانون سومین فراز از سخنان امام راحل است، گفت: همه ما باید در هر جایگاهی که هستیم، به قانون عمل کنیم.

تولیت مرقد مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به تلاش پلیس برای برقراری امنیت و تامین حقوق مردم تصریح کرد: سعی پلیس بر این است که مردم به حق خود برسند و در این مسیر پافشاری کند.

وی افزود: شرط توفیق نیروی انتظامی این است که بدون در نظر گرفتن اعتقادات شخص مراجعه‌کننده، به مشکل او رسیدگی کنند.

حجت الاسلام خمینی رعایت کردن حقوق مردم را یکی از خواسته‌های حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی در حال ماموریت باید حقوق مردم را رعایت کنند و بر اساس فرمایشات امام (ره) رفتار انسانی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی مرقد مطهر امام (ره) عنوان کرد: ماموران کلانتری حرم با تصمیم درست و به موقع توانستند با صلابت جلوی این حرکت تروریستی را بگیرند، که از همه ماموران این کلانتری تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار