حجت‌الاسلام بهرامی:

روحیه جهادی و ایثارگری باید در جامعه تقویت شود

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور ما تقویت روحیه جهادی، ایثارگری و شجاعت است و دستگاه‌های متولی باید با برنامه‌های مختلف این روحیه را تقویت کنند.
کد خبر: ۲۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ - 12October 2017
اگر روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت در کشور فراموش شود دشمن نفوذ خواهد کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «ابوتراب بهرامی» رییس سازمان عقیدتی‌ سیاسی نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ناجا با آرمان‌های امام (ره)، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) راه جدید و سعادت را به ما نشان داد، اظهار داشت: باید منویات امام خمینی (ره) را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) و یارانش ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام روحیه جهادی، ایثار و شهادت را به ما نشان دادند و در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همین روحیه باعث پیروزی ما شد؛ امروز نیز این روحیه در بین مدافعان حرم و مدافعان امنیت کشور که در مرزها حضور دارند، وجود دارد.

حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت باعث زنده ماندن اسلام شده است، افزود: اگر این روحیه توسط مردم، مسئولین، ایثارگران، خانواده شهدا فراموش شود، یقیناً دشمن نفوذ خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور ما تقویت روحیه جهادی، ایثارگری و شجاعت است و دستگاه‌های متولی باید با برنامه‌های مختلف این روحیه را تقویت کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز در روزشمار هفته نیروی انتظامی بعنوان «پلیس، حماسه حسینی، فضائل اخلاقی و ایثار و شهامت» نامگذاری شده است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن این فضائل اخلاقی از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها