واکنش وزیر دفاع به ‌تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا؛

سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است/ دود تحریم سپاه به چشم ارتش آمریکا خواهد رفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.
کد خبر: ۲۶۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ - 12October 2017

سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است/ با قاطعیت اقدامات دشمنان را خنثی و سرکوب خواهیم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در واکنش به مواضع و تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا اظهار داشت: سپاه، ارتش و سایر قوای کشور، متحد و یکپارچه در مقابل سیاست‌ها و اقدامات خصمانه و تنش‌آفرین دولت آمریکا ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد با توسعه جنگ نیابتی و تروریسم امنیت منطقه را به خطر بیندازند.

وزیر دفاع‌ هرگونه تعرض به ارکان نظام نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تعرض به کلیت نظام تلقی کرد و افزود: مجموعه کشور اعم از ملت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با قاطعیت آن را خنثی و سرکوب خواهند کرد.

امیر حاتمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مقتدرترین و محبوب‌ترین نیروی ضد‌تروریست منطقه یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی متعلق به همه ملت‌‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.

وزیر دفاع تروریست خواندن و تحریم سپاه را یک نوع اقدام تروریستی ذکر کرد و ادامه داد: هر توطئه و اقدام تضعیف‌کننده این نهاد ضدتروریستی کمک به گسترش تروریست و ناامنی در منطقه و جهان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به وضوح روشن است که پشت صحنه اینگونه اقدامات خصمانه لابی صهیونیست در آمریکاست و البته آتش‌افروزی جدیدی است که دودش به چشمان مردم و ارتش آمریکا خواهد رفت.

وزیر دفاع با بیان اینکه راهی که ترامپ انتخاب کرده جهان را به سوی جنگ و خونریزی سوق می‌دهد و زیبنده کشوری که خود را منادی صلح و مدافع حقوق بشر می‌داند، نیست، تصریح کرد: مردم، نخبگان و عقلای آمریکا و جهان چنین سیاست‌ها و اقدامات خشن و خطرناکی را بر‌نمی‌تابند.

امیر حاتمی در پایان گفت: ترامپ تصمیمی را اتخاذ نکند که برکناری او از قدرت را به مطالبه‌ای جهانی و اقدامی ضروری برای پایان جنگ، خشونت و ناامنی قلمداد شود.‌

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار