فرزند شهید بهشتی‌نژاد در اجلاسیه شهدای روحانی اصفهان:

روحانیون در دفاع مقدس برای دعوت به جهاد پیشتاز و پیشکسوت بودند

فرزند شهید بهشتی‌نژاد گفت: آمار شهدای روحانی در بین سایر اقشار نشان می‌دهد که اگر آن‌ها مردم را دعوت به جهاد می‌کنند خود در این عرصه پیشتاز و پیشکسوت هستند.
کد خبر: ۲۶۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 12October 2017

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید محمد بهشتی‌نژاد» امروز پنجشنبه در نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این برنامه اظهار داشت: امیدواریم برگزاری چنین جلساتی موجب شود هدف شهید را بشناسیم و در همان راه و در سه بعد گذشته، حال و آینده قدم برداریم.

وی افزود: بر ما لازم است که یاد این علمای بزرگ و سردمداران جهاد را گرامی بداریم چرا که به تعبیر امام خمینی(ره) این‌ها افرادی هستند که رساله علمیه و عملیه خود را با خون نوشتند و عملاً اثبات کردند که اگر مردم را دعوت به جهاد می‌کنند خود در این عرصه پیشکسوت هستند.

فرزند شهید سید حسن بهشتی‌نژاد عنوان کرد: آمار شهدای روحانیت در بین سایر اقشار و اصناف بیشتر است و این نشان می‌دهد که این افراد در خط مقدم شهادت بوده‌اند و وظیفه ما در حال حاضر این است که وظیفه خود در قبال شهدا را بشناسیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما است که نسل آینده را با شهدای روحانی آشنا کنیم چنانچه در این راه کوتاهی شود به تعبیر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید عوض خواهد شد که این مسأله نسبت به شهدای ترور ملاحظه می‌شود و نسل جدید ما نمی‌دانند که حق و باطل کجا هستند.

بهشتی‌نژاد با اشاره به خصوصیت رفتاری پدرش گفت: وی در هر برهه‌ای از زمان به وظیفه خود به بهترین نحو عمل می‌کرد؛ بر ما نیز لازم است که ببینیم وظیفه ما در هر زمان چه ایجاب می‌کند و وظیفه را تشخیص دهیم و آنچه مورد رضایت خداوند است به بهترین نحو انجام دهیم و رهرو این شهیدان بوده و دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار