سردار کارگر:

شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودانه خواهند ماند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودانه و ماندگار خواهند بود، گفت: به برکت شهدا آینده خوبی در انتظار کشورمان است.
کد خبر: ۲۶۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 12October 2017
شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودانه خواهند ماندگزارش دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز با خانواده شهید مدافع حرم «محمد جاودانی» مسئول تخریب قرارگاه تدمر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شما پدر و مادر خوبی بودید که چنین فرزندی را تربیت کردید که در راه دفاع از حرم آل الله به شهادت برسد و خدا انسان‌های کاملی را می‌پذیرد که اهل معاصی نیستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: داعش و جبهه النصره سازماندهی شدند تا کار را در عراق و سوریه تمام کنند و به سمت ایران بیایند؛ اما مدافعین حرم و فرزند شما احساس وظیفه کردند و عازم عراق و سوریه شدند و توطئه دشمن را نقش بر آب کردند.

سردار کارگر گفت: شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودانه خواهند ماند. در تاریخ هرچه از بین برود اما شهدای مدافع حرم و شهید محمد جاودانی جاودانه و ماندگار خواهند بود.

وی تاکید کرد: با وجود هجمه فرهنگی که دشمن علیه جوانان ما طراحی کرده، تربیت نسلی شهادت‌طلب معجزه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای مدافع حرم از جذابیت‌های زندگی گذشتند و قدم در مسیر جهاد گذاشتند و جوانی که از همه چیز بگذرد، بسیار ارزشمند است.

سردار کارگر در پایان متذکر شد: به برکت شهدا آینده خوبی در انتظار کشورمان است. ما به شما و فرزند شهیدتان افتخار می‌کنیم و همه کشور مدیون شما هستند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار پدر و مادر شهید مدافع حرم «محمد جاودانی» در خصوص ویژگی‌های اخلاقی فرزند شهیدشان و چگونگی حضور این شهید در سوریه و عراق مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار