سردار کارگر:

اخلاص شاخصه اخلاقی شهید حججی بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر زندگی شهید حججی را بررسی کنید اخلاص شاخصه اخلاقی این شهید مدافع حرم بوده است.
کد خبر: ۲۶۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ - 12October 2017
تحولی موثر است که باعث تعالی شودبه گزارش دفاع پرس از مشهد، نشست مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس امروز پنجشنبه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار شد.

سردار کارگر در این نشست اظهار داشت: توان خود را باید صرف ساخت مرکز فرهنگی استان کرد که اگر این مرکز ساخته شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  عنوان کرد: برای موفقیت در ماموریت های محوله سعی کنید تعامل خود را با دیگر دستگاه ها بیشتر کنید.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شهادت محسن حججی گفت: بارقه‌های امید در کشور در حال باریدن است و خداوند به اخلاص پاداش می‌دهد. اگر زندگی شهید حججی را بررسی کنید اخلاص شاخصه اخلاقی این شهید مدافع حرم بوده است.

وی ادامه داد: طرح مشکلات و ارائه پیشنهادات توسط مدیریت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نشان از آن دارد که هر مدیریت از وظایف خود یک مهندسی در ذهن دارد که این امر مسئله مهمی به شمار می رود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان گفت: ظرفیت خود را محدود نکنید و از آینده نگری به آینده نگاری برسید به نحوی که برنامه­ هایی با نگاه وسیع برای خود تعریف کنید و به دنبال تحول باشید تحولی که مجموعه را به تعالی برساند که اگر این امر محقق شود کارها نیز پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

در ابتدای این نشست مدیریت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گزارشی از فعالیت­‌های خود در شش ماهه نخست سال جاری ارائه و پییشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار