در آخرین روز هفته ناجا صورت گرفت؛

برگزاری مراسم عطرافشانی مزار شهدای مازندران

همزمان با آخرین روز هفته ناجا، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ - 12October 2017
برگزاری مراسم عطرافشانی مزار شهدای مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی، عصر امروز مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای مازندران در گلزار شهدای استان مازندران برگزار شد.

مراسم نمادین عطرافشانی مزار شهدای استان و ناجا بعد از ظهر امروز با حضور سردار «سید محمود میرفیضی»  فرمانده انتظامی مازندران، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید استان، مسئولان و کارکنان انتظامی مازندران در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار شد.

سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهادت همواره بر روی نیروی انتظامی باز است، اظهار داشت: شهدای ما برای حفاظت و صیانت از مرزهای کشور رفتند و اکنون باید خود را وامدار شهدا و ارزش‌های ایثارگری بدانیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در دفاع از مرزهای داخلی و منطقه ای با سایر نیروهای مسلح همکاری دارد، افزود: پاسداشت ارزش‌‌های ایثار در جامعه امری ضروری است.

میرفیضی با اعلام پایان برنامه‌های هفته ناجا سال 96، تصریح کرد: امسال برنامه‌های هفته ناجا که بالغ بر 130 عنوان برنامه بوده به نحو شایسته ای به صورت مردمی و خودجوش برگزار شد.

«عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز از برگزاری بیش از هزار یادواره شهدا سالانه در استان خبر داد و گفت: مازندران از حیث برگزاری یادواره‌های شهدا نقش محوری و پیشتاز را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه کتاب خاطرات شهدای نیروی انتظامی مازندران منتشر شود، افزود: شهدای نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت مرزهای داخلی و منطقه ای بسیار تعیین کننده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها