فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش:

ارتش توانایی دفاع از منافع ایران در تمامی نقاط دنیا را دارد

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی توانسته با ارسال ناوگان‌های مختلف به سراسر دنیا توان نظامی ایران را به رخ دنیا بکشد گفت: ارتش توانایی دفاع از منافع ایران در تمامی نقاط دنیا را دارد.
کد خبر: ۲۶۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 13October 2017
ارتش توانایی دفاع از منافع ایران در تمامی نقاط دنیا را دارد

به گزارش دفاع پرس از رشت، دریادار دوم «احمدرضا باقری» ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مهرماه 58 تشکیل شد.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه روشنگری حضرت امام(ره) در تشکیل سازمان عقیدتی و سیاسی باعث تعالی ارتش شد، گفت: سازمان سیاسی و ایدئولوژیک در 24 مهرماه 58 با فرمان امام راحل تشکیل شد.

باقری با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در توانمندسازی این نیرو نقش به‌سزایی را ایفا کرد، بیان داشت:  اعتقادات مذهبی ریشه در فرهنگ و آیین و اعتقادات ایرانیان دارد.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران به‌عنوان یک جامعه مذهبی نقشه ویژه در منطقه و دنیا دارد، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نقش اساسی در افزایش توان نظامی ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور نیروهای داوطلب در جبهه‌های حق علیه باطل به‌واسطه اعتقادات مذهبی بود، بیان داشت: اعتقادات مذهبی و باورهای دینی باعث ایجاد انگیزه در نیروهای ارتش شده است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی توانسته با ارسال ناوگان‌های مختلف به سراسر دنیا توان نظامی ایران را به رخ دنیا بکشد، گفت: نیروی دریایی حافظ منافع مردم در دریایی خزر است.

باقری با اشاره به اینکه دو ناوگروه از کشورهای قزاقستان و آذربایجان در این ماه به کشورمان آمدند، تصریح کرد: ارسال ناوگان صلح و دوستی از ایران به کشور روسیه در دستور کار نیروی دریایی است.

فرمانده ناوگان شمال نداجا با بیان اینکه 9 راهبرد در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مورد توجه است، اظهار داشت: مهم‌ترین راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور روحانیان و مبلغان در کنار نیروهای ارتش است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بستر آموزشی در زمینه‌های مختلف با استفاده از روش‌های مختلف، توان اعتفادتی را افزایش می‌دهد، افزود: افزایش بصیرت فرهنگی کارکنان ارتش و خانواده آن‌ها یکی از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

باقری با بیان اینکه انتشار نشریات یکی از راه‌کارهای افزایش اعتقادات مذهبی است، گفت: ساختن مساجد و حسینیه و ادامه نهضت اقامه نماز یکی از ارکان مهم اعتقادی و مذهبی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی یکی از کارهای فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است، بیان داشت: 36 دوره مسابقات قرائت قرآن توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری 7 دوره از مسابقات حدیث یکی از افتخارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این مسابقات 20 هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های کارکنان ارتش شرکت کردند.

باقری با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف یکی از کارهای فرهنگی در سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش است، عنوان داشت: دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان ارتش در این مراسم حضور پر رنگی داشتند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ارتش یک نیروی ولایتمدار در کنار مقام معظم رهبری است گفت: ارتش توانایی دفاع از منافع ایران در تمامی نقاط دنیا را دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها