سیدضیاءالدین دری:

نمی‌توانم دائم برای ساخت سریال حضرت زینب(س) اصرار کنم/ فیلمنامه جدیدم درباره یک قهرمان کردستانی است

کارگردان تلویزیون و سینما گفت: مسئولان از متن و کیفیت فیلمنامه حضرت زینب(ص) مطلع هستند، شاید تمایلی ندارند پروژه ساخته شود، بنابراین من نمی‌توانم هر بار به آن‌ها مراجعه کرده و اصرار کنم که بیایید و این فیلمنامه را تایید کنید تا من بسازم.
کد خبر: ۲۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 14October 2017
نمی توانم دائم برای ساخت سریال حضرت زینب(س) اصرار کنم/ فیلمنامه جدیدم درباره یک قهرمان کردستانی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدضیاءالدین دری تهیه کننده و کارگردان تلویزیون و سینما درباره آخرین وضعیت فعالیت های خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع یکی از قهرمان های مبارز کردستان هستم و ژانر کار تاریخی است.

وی افزود: 60 درصد از فیلمنامه نوشته شده است و وقتی نگارش فیلمنامه تمام شود باید برای مراحل بعدی و تولید آن اقدام کنم و اگر درباره برآورد مالی و بودجه آن به نتیجه برسیم می توانم بگویم که تازه این اثر برای تولید آماده می شود.

این کارگردان درباره اسم فیلمنامه جدید خود اظهار کرد: این فیلمنامه اسم ساده ای دارد اما تمایلی ندارم که اسم آن را تا به نتیجه رسیدن مطرح کنم چون با انتشار آن ممکن است مانند فیلمنامه قبلی‌ام حضرت زینب(ص) صرفا حرف‌هایی زده شود و کاری پیش نرود.

دری تصریح کرد: نگارش فیلمنامه‌ام تا یک ماه دیگر به پایان می رسد و بعد از آن باید وارد مذاکره شویم تا با مسئولان بر سر تولید پروژه به نتیجه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان آگاه هستند و از متن و کیفیت فیلمنامه حضرت زینب(ص) مطلع هستند، شاید تمایلی ندارند پروژه ساخته شود، بنابراین من نمی توانم هر بار به آن ها مراجعه کرده و اصرار کنم که بیایید و این فیلم را تایید کنید تا من بسازم.

گفتنی است؛ ابوالقاسم امان اللهی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان ۲۱ اسفندماه 95 در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه از ساخت سریال ۲۶ قسمتی با موضوع این دلاور و مبارز کُرد، با حمایت مالی استانداری کردستان و ضیاءالدین دری به عنوان گزینه احتمالی سخن گفته بود.  ساخت اثری با موضوع همین دلاور در سال 90 به کارگردانی مرحوم عباس کمندی از مفاخر فرهنگی استان کردستان و جمیل رستمی کارگردان «مرثیه برف» مطرح بود و همچنین مستندی با همین موضوع در جشنواره فیلم «دهوک» جوایز متعددی را کسب کرد.
 
منبع: میزان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار