سردار مهماندار خبر داد؛

آغاز طرح «تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا» در تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح «تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا» در تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ - 14October 2017
آغاز طرح «تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا» در تهران

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا اظهار داشت: با توجه به افزایش آلودگی هوا در نیمه دوم سال و همزمان با سرد شدن هوا، کنترل خودروها و وسائل نقلیه در خصوص میزان آلایندگی آن‌ها یکی از اولویت‌های پلیس در هر دو بخش انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده از امروز طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه و دودزا در تهران کلید خورد و همکاران ما با استقرار در معابر پایتخت با شدت بیشتری نسبت به کنترل میزان آلایندگی وسائل نقلیه عمل خواهند کرد.

سردار مهماندار با بیان اینکه از صبح امروز (شنبه) ماموران پلیس در 62 نقطه تهران استقرار پیدا کرده‌اند، گفت: این طرح که در طول سال نیز ادامه دارد از امروز با شدت بیشتری پیگیری خواهد شد و همکاران ما در این طرح با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا به صورت جدی برخورد کرده و نسبت به اعمال قانون این وسائل نقلیه اقدام خواهند کرد.

وی بیان داشت: در این طرح خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد به صورت مکانیزه اعمال قانون شده و در خارج از این محدوده نیز توسط عوامل پلیس برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاران ما همچنین در برخورد با خودروهای دودزا و آلاینده اقدام به تعویض پلاک این خودروها با پلاک «تعمیری» کرده و آن‌ها را به تعمیرگاه اعزام می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه به زودی آماری از برخورد پلیس با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی را ارائه خواهد کرد، افزود: با توجه به خواست مردم و مطالبه عمومی، سرویس ادارات، ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌های شرکت واحد و عمومی در اولویت برخورد پلیس قرار دارند.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها