مسئول هماهنگ کننده امور موکب‌های اهواز خبر داد؛

صدور بیش از 500 شناسنامه برای موکب‌های مستقر در اهواز

سرهنگ «فرخ کشاورز» با بیان اینکه تا ۱۵ شهریورماه، بیش از ۸۰۰ نفر برای خدمت‌گزاری به زائرین اربعین ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: امسال استقبال بسیار بیشتر از سال گذشته بود که با همکاری ستاد مرکزی و ستاد اربعین خوزستان، بیش از ۵۰۰ شناسنامه برای موکب‌های مستقر در اهواز صادر شده است.
کد خبر: ۲۶۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ - 14October 2017
برگزاری همایش مسئولان مواکب اربعین حسینی درخوزستان به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سرهنگ «فرخ کشاورز» مسئول هماهنگ کننده امور موکب‌های اهواز، صبح امروز (شنبه) در همایش مسئولان موکب‌های اربعین حسینی استان خوزستان با موضوع «ابلاغ شناسنامه مواکب» با تقدیر از حضور مدیران موکب‌های مسیر اهواز ـ چذابه در این مراسم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم حداکثر بهره کافی را از حضور مسئولان و همکاری‌های آن‌ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی بزرگ اربعین و خدمت‌گزاری به زائران را داشته باشیم.

وی افزود: بعد از اربعین سال گذشته، کمیته‌ای را تشکیل دادیم و تاکنون پیگیر امورات اربعین امسال بوده‌ایم.

مسئول هماهنگ کننده امور مواکب اهواز تصریح کرد: از خردادماه امسال، دستورالعمل شناسنامه‌دار شدن موکب‌ها را از ستاد مرکزی دریافت و اقدامات اولیه را برای نام نویسی موکب‌های مستقر در مرزهای شلمچه، چذابه و بین راهی منتهی به این مرزها انجام دادیم.

کشاورز با بیان اینکه تا ۱۵ شهریورماه، بیش از ۸۰۰ نفر برای این موضوع ثبت‌نام کردند، افزود: امسال استقبال بسیار بیشتر از سال گذشته بود که با همکاری ستاد مرکزی و ستاد اربعین خوزستان، بیش از ۵۰۰ شناسنامه برای موکب‌ها صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات نیازها و خواسته‌های مدیران موکب‌ها را به مدیران اجرایی منتقل می‌کنیم، بیان داشت: تمام مواکبی که شناسنامه‌دار می‌شوند، جایگاهی دائمی با برنامه‌ریزی مشخص دریافت می‌کنند.

مسئول هماهنگ کننده امور مواکب اهواز در پایان خاطرنشان کرد: از مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خوزستان نیز برای هماهنگی و همکاری به منظور برگزاری این جلسه و میزبانی دعوت از مدیران مواکب تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این همدلی‌ها همچنان ادامه داشته باشد، چرا که خدمت به زوار حسینی متعلق به اداره و قشر خاصی نیست و همه باید تلاش کنیم که میزبان خوبی برای هموطنان عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها