نامه شهید سید محمد اینانلو به خانواده/ شهیدی که بدون اجازه پدر، راهی جبهه شد

شهید اینانلو در نامه‌ای خطاب به پدر و مادر خود آورده است: پدر جان عذر می‌خواهم که بی‌اجازه‌ شما به اینجا آمدم چون من وظیفه‌ شرعی خود دانستم و این توان را در خود دیدم که به جبهه بیایم و از وطن اسلامی دفاع کنیم.
کد خبر: ۲۶۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲ - 15October 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید محمد اینانلو» اول فروردین 1343 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار عازم جبهه شد. شهید اینانلو در سال 1361 مسئولیت فرماندهی تیپ 27 محمد رسول الله (ص) را برعهده گرفت. وی در عملیات‌های والفجر مقدماتی، مسلم بن عقیل، فتح المبین، رمضان، بیت المقدس شرکت داشت. شهید اینانلو در سال 1362 به عنوان معاون تیپ حبیب بن مظاهر طرح لبیک انتخاب شد. وی سر انجام 11 اسفند 1362 طی عملیات خیبر در منطقه طلائیه مجروح شد و در حین انتقال به بیمارستان، خمپاره‌ای به خودرویش اصابت کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به پدر و مادر خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

 

نامه شهید سید محمد اینانلو/ شهیدی که بدون اجازه پدر راهی جبهه شد 

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوندی که به انسان‌ جان داد و آن جان را در راه اسلام قرار دادیم شکر خدای که در گروه کافران قرار نگرفتیم.

سلام به پدر بزرگوارم

پس از عرض سلام سلامتی شما را از خداوند متعال خواستارم و ان‌شاءالله که زیر پرچم لایزال خداوند قرار گرفته و پیروز موفق باشید پدر جان از طرف بنده به مادر بزرگوارم و به برادران رضا، حسن، حسین و محمد و خواهرانم خدیجه، منیژه، سکینه سلام برسانید. پدر بزرگوارم از طرف این حقیر و کوچک به مادر بزرگ مهربانم و عموی عزیزم سلام برسانید و به بابا بزرگ و دایی‌ها و خاله‌ها، دختر خاله‌ها، زن دایی و به محمد آقا عمو و زن عمو و دختر عموها و پسر عموها و عروس عموها سلام برسانید و به آن‌ها بگویید که ما را هم دعا کنند. پدر جان عذر می‌خواهم که بی‌اجازه‌ی شما به اینجا آمدم چون من وظیفه‌ی شرعی خود دانستم و این توان را در خود دیدم که به جبهه بیایم و از وطن اسلامی دفاع کنیم پدر جان ان‌شاءالله که  

نگران این حقیر نباشید و فقط دعا کنید، پدر مهربانم دیگر عرضی ندارم بجز سلامتی شما خداحافظ.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاة

محمود اینانلو

62/6/22

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار رزمندگان ما را پیروزشان بگرداند

مرگ بر آمریکا

مرگ بر شوروی

مرگ بر اسرائیل

مرگ بر صدام»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار